Gå til innhold

Skjønner ikke helt hva han vil...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I flere måneder har jeg lagt merke til en gutt som bor i samme by som meg. Han er ofte innom og handler der jeg jobber, i tillegg til at jeg har sett han ute på byen osv. Merker godt at han kjenner meg igjen, men i begynnelsen pratet vi aldri, bare "utvekslet blikk" og sånn standard i-kassa-prat hvis jeg hadde kassavakt.

Plutselig en fredagskveld for omtrent en måned siden, da jeg sto og ventet på bussen etter jobb, kom han og en kompis bort til meg (regner med de hadde drukket noen øl). Han sa noe sånt som "jeg lurte på om du ville bli med meg og David på fest?" og pekte på kompisen sin. Jeg var jo akkurat ferdig på jobb og klar for å hjem, så jeg sa at det passet litt dårlig akkurat der og da, og lo egentlig det hele litt bort. I et par anledninger etter dette har han spurt meg igjen, om jeg ikke vil være med "sammen med han og en kompis".

Hva mener han med at jeg skal bli med sammen med en av kompisene hans? Ville det ikke være naturlig å spørre meg om å møte bare han, hvis han var interessert? Skjønner ikke helt hva han egentlig vil. Noen som har formeninger her?

Hilsen jente 20 år

Anonymous poster hash: fd829...14f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva han vil, men jeg hadde ikke våget å blitt med en eller to gutter/ menn som jeg ikke kjenner på fest el.l. Om jeg ønsket å bli kjent med han som spurte, f.eks hadde jeg ønsket å møtes på et offentlig sted der det er andre mennesker som f.eks en kafe, kino el.l.

Anonymous poster hash: 4674b...5f9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva han vil, men jeg hadde ikke våget å blitt med en eller to gutter/ menn som jeg ikke kjenner på fest el.l. Om jeg ønsket å bli kjent med han som spurte, f.eks hadde jeg ønsket å møtes på et offentlig sted der det er andre mennesker som f.eks en kafe, kino el.l.

Ja, det er jeg enig i. Har ikke blitt med dem, har alltid hatt andre planer (i tillegg til at jeg er skeptisk til å bli med to gutter jeg ikke kjenner). Men er bare så nysgjerrig på hva han egentlig mener

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jeg enig i. Har ikke blitt med dem, har alltid hatt andre planer (i tillegg til at jeg er skeptisk til å bli med to gutter jeg ikke kjenner). Men er bare så nysgjerrig på hva han egentlig mener

Ts

Det finnes dessverre mange menn som voldtar jenter og kvinner som er beruset på eller sovnet av alkohol eller neddopet på stoffer (stoff som f.eks blir lurt i drikken hennes). Det er umulig å vite hva han du forteller om mener og tenker på.

Skrevet

Ts

Jeg tror han har et godt øye til deg, men synes det er skummelt å invitere på "date", så derfor prøver han å gjøre det litt mer uformelt. Jeg synes du skal ta med deg en venninne, og stikke på fest jeg - hvis du er nysgjerrig på han tilbake da. :)

Skrevet

Hvis du liker han kan du si at du heller vil dra på en date med han. :)

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo åpenbart sjenert, ettersom dere har støtt på hverandre men ikke turt å sagt noe. Jeg vil tro at han føler seg mer komfortabel med kamerater i ryggen, og at han kan vise seg fra en litt mer sosial side når han er med deg og de samtidig.

Men jeg er enig med deg, det burde jo ha vært bare dere to :)

Anonymous poster hash: d4e25...46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...