AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Hei! Hadde psykologtime (hos DPS) i går og betalte 315 kr for timen på vei ut døra. I dag har jeg fått en regning i posten på 315 kr for timen i går. Bare lurer på hva jeg skal gjøre? Holder det å ikke gjøre noe og regne med at de oppdager feilen selv, eller burde jeg ringe å si fra, eller noe? Har utrolig angst for å snakke i telefonen, så tør egentlig ikke det... Anonymous poster hash: 715c0...966
Pialill Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Dette oppdager de nok ikke selv, så du må nok ta kontakt. Hva med å møte opp på kontoret og spørre? Eventuelt sende mail om de har det. Men rart om du fikk regning på en time du hadde i går? Kan tenke meg at det er en regning fra en tidligere time. Posten leverer nok ikke så raskt om den regningen ble sendt etter kontortid. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Dette oppdager de nok ikke selv, så du må nok ta kontakt. Hva med å møte opp på kontoret og spørre? Eventuelt sende mail om de har det. Men rart om du fikk regning på en time du hadde i går? Kan tenke meg at det er en regning fra en tidligere time. Posten leverer nok ikke så raskt om den regningen ble sendt etter kontortid. Det stod at det var fra timen 06.06, så det er fra i går, ja. Men hadde time tidlig på dagen, så kanskje derfor? Anonymous poster hash: 715c0...966
Pialill Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Det stod at det var fra timen 06.06, så det er fra i går, ja. Men hadde time tidlig på dagen, så kanskje derfor? Anonymous poster hash: 715c0...966 Betalte du med kort eller kontant? Du kan jo ta kopi av kvitteringen du fikk og sende i posten? Dersom du har den da. Hvis du betalte med kort funker en utskrift fra nettbanken. Uansett må du ta kontakt for at du ikke skal få purring og til slutt inkassokrav 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Betalte du med kort eller kontant? Du kan jo ta kopi av kvitteringen du fikk og sende i posten? Dersom du har den da. Hvis du betalte med kort funker en utskrift fra nettbanken. Uansett må du ta kontakt for at du ikke skal få purring og til slutt inkassokrav Betalte med kort, så kan sende utskrift fra nettbanken Anonymous poster hash: 715c0...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå