Gjest Runforit Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Synes denne dama har mye fornuftig å komme med http://linnisfitness.com/?p=10994 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 "Ikke tren for mye cardio" ?? hva menes med FOR mye, tro? Anonymous poster hash: 102b7...3c5
Gjest Runforit Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 "Ikke tren for mye cardio" ?? hva menes med FOR mye, tro?Anonymous poster hash: 102b7...3c5 Nå driver hun med tung styrke og er målet mer muskelmasse så skal en faktisk være forsiktig med får mye cardio.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Men hva regnes som FOR mye? Er jogging 40 min 3-5 dager i uken for mye? Anonymous poster hash: 102b7...3c5
Gjest Runforit Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Anonymous poster hash: 102b7...3c5 Hun kjører eksplosive intervaller eller veldig rolig kardio slik at det kun er fettet som brennes på. Hun vil beholde mest mulig muskelmasse. Kjører en mer langdistanse så er det ikke noe hemmelighet at kroppen tærer på en del av muskelmassen. En ser jo klar forskjell på en joggekropp og en styrkekropp. Derfor mange anbefaler å enten fokusere på styrke eller kardio ved vektnedgang(i startfasen) da er vanskelig å bygge muskler samtidig som en kutter fettprosent. Når en først har ønsket fettprosent så er det lettere å starte å fokusere på muskelmasse. Men hun her er ekstremt dedikert og målbevisst og har oppnådd den kroppen ved å fokusere på styrke, rett kosthold og med lite kardio. Man må selvsagt finne ut hva som passer best for en selv, men se bort i fra akkurat cariodelen(da det kommer an på hva mål en har) så er det fornuftige ting som kommer fra en jente som en gang var utrent og dvask.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Jeg trener styrke ca en gang i uka, og litt "småøvelser" hver dag (armhevinger, littegranne med vekter, bare sånn 5 min om dagen de dagene jeg ikke trener fullt program). Liker best å jogge. Målet er å gå littegranne ned i fettprosent og kanskje litt mer muskler, men ikke sånn nazi. Trives med å trene sånn jeg gjør nå. Anonymous poster hash: 102b7...3c5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Skaff lydbøker om temaer du har lyst å lære mer om. Gå tur mens du hører på lydboka. Bli slank mens du lærer noe. Anonymous poster hash: e29b3...2e6
Gjest Sala21 Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Nå driver hun med tung styrke og er målet mer muskelmasse så skal en faktisk være forsiktig med får mye cardio. Så hvis jeg ønsker det kan jeg godt fokuserte bare på jogg og likevel få gode resultater?
Gjest Runforit Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Så hvis jeg ønsker det kan jeg godt fokuserte bare på jogg og likevel få gode resultater? Ja Jeg driver kun med jogging og har fått gode resultater med det
Gjest Sala21 Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Ja Jeg driver kun med jogging og har fått gode resultater med det Det var bra. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Jeg er 164 cm høy og veier 50/51 kg. Kroppen min er slank, men har rett og slett for mye fett i forhold til muskler. Lurer på om jeg skal fokusere mer på styrketrening nå frem over. Burde jeg spise i et overskudd eller underskudd? Tenker med tanke på å bygge muskler. Anonymous poster hash: 39058...6e5
Gjest Runforit Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Jeg er 164 cm høy og veier 50/51 kg. Kroppen min er slank, men har rett og slett for mye fett i forhold til muskler. Lurer på om jeg skal fokusere mer på styrketrening nå frem over. Burde jeg spise i et overskudd eller underskudd? Tenker med tanke på å bygge muskler. Anonymous poster hash: 39058...6e5 Siden du er slank så burde ditt fokus være på å bygge muskelmasse. Da vil fettprosenten automatisk minske. Om du holder vekta stabil med kcal inntaket du har i dag så kan du fortsette med det, men øke de dagene du trener styrke slik at du ikke går i underskudd. Er også viktig at du har et balansert kosthold godt med proteiner, fett og trege karbs lav GI slik at du gir kroppen et godt grunnlag til å bygge opp musklene.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #13 Skrevet 8. juni 2014 Siden du er slank så burde ditt fokus være på å bygge muskelmasse. Da vil fettprosenten automatisk minske. Om du holder vekta stabil med kcal inntaket du har i dag så kan du fortsette med det, men øke de dagene du trener styrke slik at du ikke går i underskudd. Er også viktig at du har et balansert kosthold godt med proteiner, fett og trege karbs lav GI slik at du gir kroppen et godt grunnlag til å bygge opp musklene. Takk for et flott svar. Skal følge rådene dine. Anonymous poster hash: 39058...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå