Anglofil Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 Hei hei! Selv så elsker jeg de gamle klassikerne, og 90 % av dvd-samlingen min(ca. 100 stk) består av filmer før 1970- tallet Fortrekker filmene helst fra 40-, 50- og 60-tallet. Elsker de gamle gode filmene . Mine favorittskuespillere fra den "gamle tiden" er selvsagt; Humphrey Bogart Christopher Plummer Frank Sinatra Rex Harrison Gene Kelly Gregory Peck Rock Hudson Gary Cooper Julie Andrews Audrey Hepburn Lauren Bacall Debbie Reynolds Ingrid Bergman Elizabeth Taylor I nyere tid er det; Renée Zellweger Scarlett Johansson Caroline Goodall Ewan McGregor Russel Crowe Dean Cain Robson Green Hugh Grant Colin Firth Tom Hanks Antonio Banderas Av filmer så er det; Bridget Jones's diary(Bridget Jones's dagbok) Lord of the rings(alle sammen)(Ringenes Herre) A beautiful mind(Et vakkert sinn) My Fair Lady Sound of music The Lion King(Løvenes konge) The little mermaid(Den lille havfruen) Forrest Gump For the birds Roman Holiday(Prinsesse på vift) Sabrina(med Audrey Hepburn, m.fl) Beauty and the Beast(Skjønnheten og udyret) Singin' in the rain Casablanca Gone with the wind(Tatt av vinden) The big sleep(Den store søvnen) To have and have not Girl with a pearlearing(Pike me perleøredobb) Giant Mvh Yvonne
Arkana Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 Jeg har ingen favorittskuespillere. Favorittfilmer har jeg mange av, får nevne noen da: Bridget Jones' Diary The Green Mile Den røde lykten Salmer fra kjøkkenet A beautiful mind Istid (tegnefilm ja ) Og mange mange mange flere jeg ikke kommer på nå.
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2004 #3 Skrevet 18. juni 2004 Vanskelig å si hvilke filmer som er mine favoritter, men av skuespillere kan jeg nevne Meg Ryan, Julia Roberts, Robin Williams og Michael Douglas. K
Gjest Estrela Skrevet 18. juni 2004 #4 Skrevet 18. juni 2004 Siden jeg liker action-chickflicks aller best, ser lista mi sånn ut for tida: Skuespillere: Drew Barrymore, Cameron Diaz og Lucy Liu. Angelina Jolie. Jennifer Garner. Sarah Michelle Gellar og Eliza Dushku. Filmer: Charlies Angels (1 & 2), Tomb Raider-filmene (mest for treningsinspirasjon), + DVDbokser med tv-seriene Alias og Buffy. Hvis jeg skal begynne å ramse opp de som er virkelig GODE skuespillere, ser lista annerledes ut.
Gjest Lea Skrevet 18. juni 2004 #5 Skrevet 18. juni 2004 Jeg digger Jack Nicolson. Vet ikke om det er han som gjør at The Shining er favorittfilmen min eller om det er filmen som gjør han til favorittskuespiller. Ellers har jeg sans for Goldie Hawn, Meg Ryan, Bruce Willis og Matt Dillon. Ofte er det filmen som gjør skuespillerene gode og omvendt, så jeg klarer ikke helt å skille disse.
Mossa Skrevet 19. juni 2004 #6 Skrevet 19. juni 2004 Jeg digger Jack Nicolson. Vet ikke om det er han som gjør at The Shining er favorittfilmen min eller om det er filmen som gjør han til favorittskuespiller. :enig_animasjon: Og så liker jeg The Blair Witch project veeldig godt!!
Gjest Phair Skrevet 19. juni 2004 #7 Skrevet 19. juni 2004 Steve Buscemi Christopher Walken Nicholas Cage Kristoffer Joner Nicole Kidman Merryl Streep Angelina Joli
Gjest 1111 Skrevet 19. juni 2004 #8 Skrevet 19. juni 2004 Skuespillere: Kristoffer Joner Christina Ricci .. og filmer blir for vanskelig.
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2004 #10 Skrevet 19. juni 2004 La meg se.... Skuespillere: Angelinga Jolie, Uma Thurman, Nicholas Cage, John Travolta, Samuel L Jackson, Robert de niro Filmer: Kill Bill, Pulp Fiction, Natural Born Killers, Forrest gump, Swordfish, Requiem for a dream, Psycho, Jalla Jalla, Mystic River, Tatt av vinden, La mala educación, Elvis and me og seff. gamle skrekk-filmer, omen, fredag den 13., halloween osv... Clea
Rio Skrevet 20. juni 2004 #11 Skrevet 20. juni 2004 har ikke så mange favorittfilmer i grunn.. pirates of the caribbean og jalla jalla kanskje.. jeg er glad i syke komedier, romantiske komedier, skumle thrillere, kriminaler og action thrillere.. de jeg liker å se er johnny depp, julia roberts, tom hanks, nicholas cage, bruce willis, angelina jolie, adam sandler, wayans brødrene, kiefer sutherland, george clooney, brad pitt, jennifer aniston, jack black, ryan reynolds, drew barrymore, al pacino, jack nicholson, christopher walken, charlize theron, matthew perry, catherine zeta-jones, josh hartnett, ethan embry, harrison ford, sean connery, anthony hopkins, michelle pfeiffer, simon rex, meg ryan, dwayne johnson, rob schneider tror jeg har fått med de viktigste
Gjest Estrela Skrevet 20. juni 2004 #12 Skrevet 20. juni 2004 Å! Jeg liker han så godt humoren til han mørkhudede skuespilleren med sopp-håret som spiller Bosley i Charlies angels 2.. Glemte ham. Husker ikke navnet...
Rio Skrevet 20. juni 2004 #13 Skrevet 20. juni 2004 Å! Jeg liker han så godt humoren til han mørkhudede skuespilleren med sopp-håret som spiller Bosley i Charlies angels 2.. Glemte ham. Husker ikke navnet... bernie mac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå