Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som gikk på steroider.

Anbefalte innlegg

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Overskriften taler vel for seg selv.

Hvis nei, hvorfor ikke?

Endret av Steamboat
Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Steroider for å kunne bli muskuløs? - nei. Synes ikke så veldig muskuløs kropp er deilig.

Uansett er det juks, og ingenting jeg hadde vært stolt for når han fikk sin idealkropp

• Liker 3
Gjest Steamboat
Skrevet

Steroider for å kunne bli muskuløs? - nei. Synes ikke så veldig muskuløs kropp er deilig.

Uansett er det juks, og ingenting jeg hadde vært stolt for når han fikk sin idealkropp

Ja, for å få en hollywoodkropp.

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal jeg si, eksen min brukte steroider, det visste ikke jeg før ganske lenge etterpå. Men det er jo med på å forklare litt av hans drittsekk attitude.

Jeg hadde aldri blitt sammen med en jeg visste brukte steroider eller andre ting som kan kødde med personligheten.

Anonymous poster hash: 182d0...e7d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

det blir jo dritstygt med engang man slutter, så er bare idioti og jeg vil ikke være sammen med en idiot.

Anonymous poster hash: d4c52...8be
  • Liker 2
Skrevet

Nei, hvorfor skulle man det?

AnonymBruker
Skrevet

Kortikosteroider - ja

Anabole steroider - nei.

Vil ikke ha en kvisete aggressiv fyr med manboobs og knøttsmå testikler.

Anonymous poster hash: a0ec0...ebf

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Hva skal jeg si, eksen min brukte steroider, det visste ikke jeg før ganske lenge etterpå. Men det er jo med på å forklare litt av hans drittsekk attitude.

Jeg hadde aldri blitt sammen med en jeg visste brukte steroider eller andre ting som kan kødde med personligheten.

Anonymous poster hash: 182d0...e7d

Men du dumpet han ikke da du fant ut at han gikk på steorider, så om man skal være litt kynisk så er det lureste å holde steroirdebruken skjult så lenge som mulig?

Nei, hvorfor skulle man det?

Fordi det ikke er så ille.

Vil ikke ha en kvisete aggressiv fyr med manboobs og knøttsmå testikler.

Ja, kjipt med testiklene, men resten av kroppen kan ser rimelig bra ut, det er det vel ingen tvil om. Slik jeg har forstått det så er det først og fremst de med aggresjonsproblemer som blir mer aggresive ved steroider.

Endret av Steamboat
AnonymBruker
Skrevet

Men du dumpet han ikke da du fant ut at han gikk på sterorider, så om man skal være litt kynisk så er det lureste å holde steroridebruken skjult så lenge som mulig?

Fordi det ikke er så ille.

Ja, kjipt med testiklene, men resten av kroppen kan ser rimelig bra ut, det er det vel ingen tvil om. Slik jeg har forstått det så er det først og fremst de med aggresjonsproblemer som blir mer aggresive ved sterorider.

Anabole steroider kan gi aggresjonsproblemer uavhengig om man har det i utgangspunktet. Det kan også utløse psykoser og depresjoner. Det gir økt risiko for hjerte-karsykdom, leverskader og sterilitet.

Og så heter det steroider, ikke sterorider.

• Liker 5
Gjest alegria
Skrevet

Min eks begynte med det etter vi hadde vært sammen en stund, ble rasende men dumpet ikke han pågrunn av det. Han hadde en del humørsvinger, men ingen andre synlige bivirkninger jeg merket.

Gjest Steamboat
Skrevet

Og så heter det steroider, ikke sterorider.

takk

Gjest Steamboat
Skrevet

Min eks begynte med det etter vi hadde vært sammen en stund, ble rasende men dumpet ikke han pågrunn av det. Han hadde en del humørsvinger, men ingen andre synlige bivirkninger jeg merket.

takk

Skrevet

Nei aldri. Æsj! Liker generelt ikke menner med store muskler heller da..

Skrevet

Absolutt ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ikke på grunn av musklene. Men steroider er livsfarlig og fører med seg store helseproblemer. Dette er ikke noe jeg vil bli sittende med

Anonymous poster hash: 3e0e7...ae7
  • Liker 2
Skrevet

Veldig få kvinner hadde vært i stand til å finne ut av steroidbruken eller mistenkt den gjennomsnittlige steroidbrukeren for å ta det uansett, så tror nok man kan føle seg trygg.

Skrevet

Nei. Ikke på grunn av musklene. Men steroider er livsfarlig og fører med seg store helseproblemer. Dette er ikke noe jeg vil bli sittende med

Anonymous poster hash: 3e0e7...ae7

Setter man seg inn i det og doserer riktig er det lang tryggere enn både alkohol, røyk og snus.

Skrevet

Aldri.

Folk som jukser og som tar snarveier er avtennende

• Liker 1
Skrevet

Nei. Er man et oppegående og fornuftig menneske, hvilket er egenskaper jeg ønsker hos en kjæreste, tar man ikke i bruk farlige midler for å øke muskelvolumet raskere. Det er idioti.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Overskriften taler vel for seg selv.

Hvis nei, hvorfor ikke?

Nei. For det tyder på lavere intelligens. Og steroider kan føre til aggressivitet
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...