Gjest Makemeloveit Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Jeg tar meg selv i å være innpå dette forumet flere ganger daglig. Leser gjennom nye og gamle innlegg og leter etter noe spennende. Synes det er veldig kjekt å lese, gi råd og skrive selv om det er noe jeg lurer på. Noen som kjenner seg igjen? Jeg svarer alltid på innlegg om jeg føler jeg har noe å bidra med. Hvor ofte er du innpå, og hvor ofte svarer du på et innlegg?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Samme som deg. Titter ofte innom, flere ganger for dagen! Anonymous poster hash: c3cfc...dee
globalagogo Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Det er så mange tråder som er skapt for meg "Sutretråd for studenter" "Jubletråd for studenter" "Dumme ting kunder sier" spesielt. Føler jeg får ut min frustrasjon over livet. Jeg er innpå her fordi disse trådene finnes <3
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 det varierer veldig mye, i flere år var jeg nesten ikke her, men har vært mye innom i det siste
Gjest knerw Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Altfor mye. Men svarer sjeldent, er bare innom og ser. Spesiellt på dager der jeg kjeder meg (sånn som i dag).
Gjest Makemeloveit Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Det er så mange tråder som er skapt for meg "Sutretråd for studenter" "Jubletråd for studenter" "Dumme ting kunder sier" spesielt. Føler jeg får ut min frustrasjon over livet. Jeg er innpå her fordi disse trådene finnes <3 Hehe, det er herlig når man kan få ut frustrasjonen sin i disse trådene ja
Gjest Evans Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Veldig mye, men liker å følge med på hva folk mener og tenker, og gi utrykk for mine egne meninger og tanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå