AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg er nå inne på tankten til å fri til kjæresten min, siden det ser ut til at han ikke kommer til å gjøre det Ja, jeg går å drømmer om å bli fridd til som de fleste kvinner. Men hvis det ender med at jeg må fri til han, har jeg ikke lyst til å fri med en ring. Da vil jeg heller at vi skal gå sammen å finne ringer. Men jeg er helt blank på hva som kunne vært en kul ting å fri med. Jeg tenker at mansjettknapper hadde vært fint, men da må jeg jo gravere noe på, hva skulle det vært ? Han liker også slipsnål, selvom det er gammeldags. burde den graveres ? Hva annet kan man fri med ? Jeg kommer til å saumfare nettet etter tips men greit med noen tips herfra også. Hans hobbyer er modelltog og modellbåter, han liker også å lese. Noe jeg kan bruke her ? Føler jeg famler i mørket, vil jo gjøre det bra når jeg først skal gjøre noe sånt som dette, noe han stolt kan fortelle til kompisene sine Anonymous poster hash: d9a91...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juni 2014 #2 Del Skrevet 8. juni 2014 En vakker, langstilket rød rose burde gjøre susen. Og litt musserende vin, to glass, og noe å nippe til med vinen. Tror ikke mansjettknapper er noe som man egentlig forbinner med romantikk. Mange menn er også relativ likegyldige til smykker. Bedre med rosen, så kan dere plukke ut ringene sammen. Må være mye bedre enn at mannen skal bestemme hvordan damens forlovelsesring skal se ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Del Skrevet 8. juni 2014 Takk for svar Det var et godt tips det, men en enkel rød rose. Han ønsker seg mansjettknapper, derfor jeg tenkte kanksje jeg kunne bruke det. Men må tenkes litt på dette Anonymous poster hash: d9a91...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 8. juni 2014 #4 Del Skrevet 8. juni 2014 Da min kjære fridde var det "uten noe som helst". Bare ordene: vil du gifte deg med meg. Det var mer enn nok. Så valgte vi ringer sammen etterpå. Jeg synes ikke det er naturlig å fri med noe annet enn en ring, en ring er jo blitt et symbol på ekteskap og kjærlighet. Og holder det ikke med ordene? Er det nødvendig med en gave i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambus Skrevet 10. juni 2014 #5 Del Skrevet 10. juni 2014 Her hadde jeg hintet en liten stund om et frieri. Venner inkludert familie hadde gjort det samme Så jeg tittet litt på Chanti sine sider. Forloveden min så noen ringer han sa kunne være aktuelle når den tid kom.. Jeg fridde halvveis selv ved at jeg kjøpte de ringene han ønsket, fikk og med en prøveboks.. Og jeg vet at han likte denne måten det ble gjort på, da jeg ikke tror at han er typen til å gå ned på kne Så for noen uker siden kom de endelige ringene og vi ble forlovet Kan jo og legge til at jeg hadde ventet i 9 år før det endelig skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 10. juni 2014 #6 Del Skrevet 10. juni 2014 En vakker, langstilket rød rose burde gjøre susen. Og litt musserende vin, to glass, og noe å nippe til med vinen. Tror ikke mansjettknapper er noe som man egentlig forbinner med romantikk. Mange menn er også relativ likegyldige til smykker. Bedre med rosen, så kan dere plukke ut ringene sammen. Må være mye bedre enn at mannen skal bestemme hvordan damens forlovelsesring skal se ut. Rose til en mann? Du kødder håper jeg. Mansjettknapper er vell det nærmeste man kan komme til et smykke en mann faktisk vil være glad for å få samt bruke, så syns den ideen var bedre, mye bedre enn roser ihvertfall. Poenget må jo være å gi noe som varer og ikke visner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #7 Del Skrevet 11. juni 2014 Mansjett knapper syntes jeg var en fin tanke. Ei venninne av meg fridde med bunadskniv. Anonymous poster hash: 24c1f...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Del Skrevet 11. juni 2014 Hadde noen fridd til meg med en kniv hadde jeg dødd av latter. Ringer er og blir symbolet på evig kjærlighet, alt annet blir teit. Mansjettknapper? Jeg elsker deg, la meg feste mansjettknappen din...? Nei. Ringer er tingen. Ellers støtter jeg alternativet med en rød rose, som også er et symbol på kjærlighet - noe som ikke kan sies om hverken kniver eller mansjettknapper.Anonymous poster hash: feca7...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Del Skrevet 11. juni 2014 Kniv er da et veldig bra forslag. Anonymous poster hash: e9993...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie70 Skrevet 11. juni 2014 #10 Del Skrevet 11. juni 2014 Kjøp et modelltog eller båt og skriv "vil du gifte deg med meg?" Et eller annet sted på den... Evt kjøp boken han ønsker seg og legg en lapp på feks side 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 11. juni 2014 #11 Del Skrevet 11. juni 2014 Mansjettknapper, fotballbilletter eller en øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 11. juni 2014 #12 Del Skrevet 11. juni 2014 Moddelbåt som er døpt "navn"&"navn" og en romantisk kveld me noe kaldt i glasset (vin, champagne, favorittølen?) Og en god middag hadde kanskje vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KikiEco Skrevet 12. juni 2014 #13 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg har jo ikke tenkt å benytte denne gaven til å fri med, men jeg syntes (og håper at han er enig) at jeg har funnet på en romantisk gave. Via etsy.com com jeg over en spansk kunstner som illustrerer sanger- jeg har da bestilt en illustrasjon av "vår" sang. Kunstneren er veldig hyggelig, jeg fortalte henne om mine ideer rundt bilde og gleder meg stort til å gi gaven til min kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #14 Del Skrevet 14. juni 2014 Takk for alle forslag dere har kommet med. Tror jeg går for mansjettknapper, må bare finne ut hvordan jeg skal gjøre det. Kjøp et modelltog eller båt og skriv "vil du gifte deg med meg?" Et eller annet sted på den... Evt kjøp boken han ønsker seg og legg en lapp på feks side 3. Det var en god ide, må tenke litt på det se om det er noen tog jeg kan kjøpe som passer å skrives på. men har tenkt litt på å kjøpe mansjett knapper, finne ut hvordan disse toga fungerer,legge esken i en av vognene og kjøre det inn i en av tunellene på anlegget han har i kjelleren. og få lurt han til å kjøre det ut når jeg står der. Han er borte 14dager hver måned så har masse tid til å planlegge og ordne dette for han. Så ha en fin kveld med god mat og drikke etterpå.. Det er ihvertfall det jeg har kommet på hittils. Men har noen flere gode tips så bare kom med dem Blir nok ikke no frieri før tidlig høsten så har god til å planlegge på Anonymous poster hash: d9a91...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå