Gjest Odense Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 Hei! Sitter å skal bestille meg rense produkter av Dermalogica, har brukt kanebo i det siste men har lyst å prøve noe nytt...Jeg bestiller fra duft.no. Det jeg lurer på er denne saken her: Daily microfoliant. Er dette et pudder som en skal ha på ETTER ansikts vasken og FØR fuktighets kremen?? Har lest en plass at dette produktet skal vere bra, noen som vet? Jeg kommer til å bestille dette også: Special cleansing gel og skin smoothing cream.. Det er en ting til.. jeg trenger en øye krem til hindring av tidlig aldrings tegn...litt for gla i sola Tenker litt på Multivitamin power firm eller Multivitamin power consentrate Noen med erfaringer? Håper ikke dette var for mye rot, hadde blitt kjempe glad for litt tilbake meldinger! klemz
Lumiah Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 Har klippet fra Dermalogica.no: "Daily Microfoliant En ultrafin, hudglattende eksfoliant som er mild nok til å brukes hver eneste dag! Daily Microfoliant er et unikt enzym-pulver som mikro-eksfolierer døde hudceller, og gjør huden synlig glattere og klarere! Gjør også at huden etter hvert får en jevnere hudtone, da den også regulerer melaninproduksjonen slik at pigmentflekker blir mindre synlige. Hudtype: Alle" Du tar ca en halv teskjee med pulver på våte hender og blander dette til en slags paste.Massér ansiktet i ett minutt med blandingen! Skyll av.
Gjest Odense Skrevet 18. juni 2004 #3 Skrevet 18. juni 2004 Høres bra ut! Takk Lumiah! Noen som har prøvd øye krem av dette merket?
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #4 Skrevet 18. juni 2004 Jeg kjøpte total eye care for den er det SPF 15 i , men jeg merker ingen forbedring..... Jeg hadde kjøpt den som har vunnet de prisen som var både for øye og rundt munnen,solkrem kan du ha oppå.
Lumiah Skrevet 18. juni 2004 #5 Skrevet 18. juni 2004 Ja det har jeg, glemte å ta det med, unnskyld! :-) Jeg har prøvd både Total Eye Care og Multivitamin Power Firm, var ikke helt fornøyd med noen av dem... Men den siste nevnte var vel den jeg følte hjalp mest. Den var også veldig myk og lett å ta på. Nå bruker jeg Decléor Vitaroma Wrinkle Prevention Eye Contour Cream, og den er min favoritt!
Nilma Skrevet 18. juni 2004 #6 Skrevet 18. juni 2004 Jeg har brukt øyekremen deres som heter Total Eye Care, uten at jeg var spesielt fornøud med den. Jeg synes den føltes litt "tung", uansett hvor lite jeg hadde på, den ga ikke den friske følelsen jeg synes at en øyenkrem skal ha. Special Cleansing Gel som du skriver du skal bestille er jeg derimot kjempefornøyd med, huden føles skikkelig ren og frisk, uten å bli stram.
Lumiah Skrevet 18. juni 2004 #7 Skrevet 18. juni 2004 Special Cleansing Gel som du skriver du skal bestille er jeg derimot kjempefornøyd med, huden føles skikkelig ren og frisk, uten å bli stram. Enig! Den er også veldig drøy.
Gjest Ethereal Skrevet 18. juni 2004 #8 Skrevet 18. juni 2004 Jeg liker ingen av øyenkremene til Dermalogica; da finner du bedre i andre merker.
Gjest Cuddly Skrevet 18. juni 2004 #9 Skrevet 18. juni 2004 Jeg bruker Skin Smoothing cream, og for meg er den the best ever Bruker Intensive moisture balance etter peeling, og hvis jeg føler meg xtra tørr. Men det er mest fordi jeg har den stående etter vinteren... men ser ikke helt bort i fra at den blir kjøpt inn igjen til vinteren. Hva D. Microf. angår syns jeg ikke den er SÅ bra. Hvis jeg bruker den hver dag blir jeg tørr, og selvbruning forsvinner som dugg for sola! Den har en slags blekende effekt virker det som :-? Og for å peele en til to ganger i uka vil jeg ha noe som tar bedre. Så den blir ikke kjøpt på nytt.
Gjest Odense Skrevet 18. juni 2004 #10 Skrevet 18. juni 2004 Oki.. da bestiller jeg de andre varene , ansiktsvasken, pudderet og kremen...Skal på aromaterapi neste uke , de selger Decleor produkter..Får høre om de har den øye kremen der å se om den passer til meg.. Tusen takk for hjelp!! Hva skulle jeg gjort uten KG.... :-)
Gjest Odense Skrevet 18. juni 2004 #11 Skrevet 18. juni 2004 Nå bruker jeg Decléor Vitaroma Wrinkle Prevention Eye Contour Cream, og den er min favoritt!
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2004 #13 Skrevet 18. juni 2004 Jeg har bestilt meg Skin prep scrub. Jeg har bare testet den en gang fordi jeg hadde en prøve, og den falt hvertfall i smak da jeg testet den ut! Har også bestilt solkrem, den med litt farge. Har også testet den ut, og kremen funker litt som sånn "shimmer-lotion" som får huden til å gløde... Gleder meg til å få de i posten.... Anti-bac skin wash v.s special cleansing gel? Noen erfaring..? Clea
Gjest Odense Skrevet 18. juni 2004 #14 Skrevet 18. juni 2004 Tror anti bac. passer godt til uren hud..
Gjest Ethereal Skrevet 18. juni 2004 #15 Skrevet 18. juni 2004 Har også bestilt solkrem, den med litt farge. Har også testet den ut, og kremen funker litt som sånn "shimmer-lotion" som får huden til å gløde... Hvis du tenker på Sheer Tint Moisture, så er det ikke en solkrem, men en farget dagkrem med solfaktor 15. Til daglig bruk holder det i massevis, men skal du virkelig sole deg, bør du bruke en ordentlig solkrem (hvis det var den du mente). Jeg har selv Sheer Tint Moisture og bruker den innimellom; hvis det skulle dukke opp sol, har jeg solkrem fra MD Formulations på lur.
Lumiah Skrevet 18. juni 2004 #16 Skrevet 18. juni 2004 Du får faktisk Decléor Vitaroma Wrinkle Prevention Eye Contour Cream med på kjøpet på essentialdayspa.com. Du må da bestille for 100 kanadiske dollar. (1CAD= 4,96NKR) De har jo faktisk Dermalogica der også! Den er dyr i Norge, koster over 400,-
Kame Skrevet 19. juni 2004 #17 Skrevet 19. juni 2004 Anti-bac skin wash v.s special cleansing gel? Noen erfaring..? Anti-bacen er sterk! Jeg fikk mer kviser av den. Special Cleansing Gel er veldig god. Tror Anti-bac passer best for de med veldig fet hud. Jeg har egentlig normal/tørr hud, men har hatt et sykt anfall av kviser på haka - holder på å tørne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå