AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Vi møttes gjennom felles venner, og rakk egentlig ikke være i vennestadiet - det utviklet seg fort til noe mer. Vi har hatt noe på gang i flere måneder nå, oppfører oss som et par på fest(holder hender, kysser osv) og ellers møtes vi hjemme hos hverandre en gang i blant. Men jeg er usikker på hvor sterke følelsene mine for han er, og har fortalt han at jeg vil at vi tar ting veldig sakte. Men ettersom vi har veldig mye felles venner snakker folk og får med seg mye, så tror de aller fleste tror vi er kjærester nå. Bør jeg bare la de tro hva de vil, eller er det noe jeg kan gjøre for at de ikke skal tro det? Synes det er så vanskelig.. Hvis det ikke blir noe mer mellom oss, hva skjer med våre felles venner da? Det er jeg som er "ny" venn med de fleste, og han har kjent de lenge.. Anonymous poster hash: 80c83...388
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 1) ja du må nesten la dem tro hva de vil, dere virker jo som kjærester og virker bare teit om du sier dere ikke er det. Anonymous poster hash: dc8f1...76e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 1) ja du må nesten la dem tro hva de vil, dere virker jo som kjærester og virker bare teit om du sier dere ikke er det. Anonymous poster hash: dc8f1...76e Jaa, vi begge pleier å si det og det virker alltid bare teit. Jeg liker han, men jeg er ikke kjempeforelska og tør derfor ikke å gå inn i et forhold enda. Han vet dette, og vil heller gi meg tid enn at vi bare avslutter det hele..Anonymous poster hash: 80c83...388
Ferny Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Jaa, vi begge pleier å si det og det virker alltid bare teit. Jeg liker han, men jeg er ikke kjempeforelska og tør derfor ikke å gå inn i et forhold enda. Han vet dette, og vil heller gi meg tid enn at vi bare avslutter det hele..Anonymous poster hash: 80c83...388 Wake up, du ER i et forhold. Du får heller gjøre det slutt om det ikke føles bra med tiden. Dersom dere oppfører dere som kjærester, så er dere jo det. Blir like kjipt for han om du avslutter det uansett hva slags "stempel" dere har for tiden. Slapp av - "kjærester" er bare en merkelapp på en relasjon som er sånn som den dere har i dag. No biggie. Du trenger ikke gifte deg med han. 1
strawberry Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Dere er jo allerede kjærester. Går an å være det uten å "spørre". Så at folk sier det, er ikke akkurat så veldig rart.
smartbimbo Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Kan du ikke starte med å forklare an situasjonen til han da. At du er usikker på følelsene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå