Gå til innhold

Tips til frokost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette hørtes kanskje dumt ut, men jeg trenger tips til hva jeg kan ha til frokost. Jeg lever på 1000 kr i måneden til mat, så jeg må være kreativ.

Jeg har veldig høy forbrenning og prøver å holde vekten min oppe, så jeg føler at en brødskive med ost ikke holder for meg. Jeg er heller ikke så glad i frokostblanding. :fnise:

Noen med tips til hva som kan være godt om morgenen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Dette hørtes kanskje dumt ut, men jeg trenger tips til hva jeg kan ha til frokost. Jeg lever på 1000 kr i måneden til mat, så jeg må være kreativ.

Jeg har veldig høy forbrenning og prøver å holde vekten min oppe, så jeg føler at en brødskive med ost ikke holder for meg. Jeg er heller ikke så glad i frokostblanding. :fnise:

Egg, bacon, avokado og nøtter er energitett, masse kalorier, billig og metter lenge.

Skrevet

Lage deg havregrøt, veldig billig og mettende. Godt med rosiner og frukt, nøtter

Skrevet (endret)

TO brødskiver med ost! :opplyser:

Eller brødskiver med peanøttsmør og syltetøy, eller med kjøttpålegg og majones, eller egg og bacon eller omelett med purre, eller suppe, og en frukt og grønnsak.

Endret av Pringle
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Havregrøt (helst med melk dersom du liker det, pga at man må spise korn og melk sammen for å utnytte proteinene i korn) Varm melken eller evt vann i micro i en skål, tilsett Bjørns lettkokte havregryn, rør rundt og kos deg :)

Dersom du ikke liker eller drikker melk, kan du evt tilsette et osteprodukt f.eks brunost eller cottage cheese

Anonymous poster hash: 688c0...177

AnonymBruker
Skrevet

Kokte egg, omelett, skinke, nøtter, avokado, gresk yoghurt (et stort spann er drøy i bruk) etc.

Anonymous poster hash: e55d9...cda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...