Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med en kjekk mann i ca. 2 uker på nettet. Vi møttes på Sukker. I og med at han bor i Tromsø, og jeg i Bergen har vi ikke hatt mulighet til å møtes før. Men vi begge skal på Hovefestival, som starter snart, så da har vi muligheten til å møtes!

Huff, jeg er nervøs! Har aldri møtt noen fra internett før. Jeg har heller aldri vært på Hove før. Hva kan vi gjøre der for å bli bedre kjent? Er jo litt fare for at det bare blir øl og rølp hele dagen lang..

Jeg er også litt redd for at han bare er ute etter en sexpartner (selvom han ikke sier det). Har vært borti så mange gutter i det siste som har gitt uttrykk for at de vil noe mer, men så ender det opp bare med sex, og jeg sitter såret igjen. Har blitt brent litt for mange ganger tror jeg.

Så det jeg lurer på er om noen har noen råd til denne daten? Hva kan vi gjøre? Kan noen også si noe for å roe ned nervene mine? :laugh:

Vi er forresten 23 og 24 :)

Anonymous poster hash: 845e0...1d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hovefestivalen er veldig mye drikking og sånne ting. Men det er også mange konserter,

det er et lite "torv" med mange boder med alt mulig du kan handle, det er kino, kunst, ja det er utrolig mye og finne på der. Bare å gå rundt og utforske. og dere finner på noe med en gang :)

Om han bare tenker på en ting, så er det godt og ha festivalen. Det er så mye man kan finne på for og tenke på andre ting! Men håper på det beste for deg da, at han er en ordentlig fyr og at dere får det fint sammen på Hove :)

Endret av Dreamworld
Skrevet

Hovefestivalen er stor, ikke sikkert du bumper borti han. Dere kan jo når som helst treffes under eller etter en konsert? En date ville jeg ikke kalt det på Hove..

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Tenk om han ikke er noe stas i RL, så må jeg forholde meg til han resten av festivalen :fnise: Får håpe han ikke camper i nærheten av meg.

Dere som har nettflørten som dere ikke har møtt, men har tenkt å møte, hvor ofte snakker dere sammen? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Tenk om han ikke er noe stas i RL, så må jeg forholde meg til han resten av festivalen :fnise: Får håpe han ikke camper i nærheten av meg.

Dere som har nettflørten som dere ikke har møtt, men har tenkt å møte, hvor ofte snakker dere sammen? :)

Det er jo ganske safe å avtale å møte han på festival. Da kan du jo unngå han resten av festivalen om det ikke er no bra. Hadde vært verre om en av dere reiste på besøk til den andre, ens ærend :)

Anonymous poster hash: e3d5b...10a

• Liker 2
Skrevet

Hovefestivalen er stor, ikke sikkert du bumper borti han. Dere kan jo når som helst treffes under eller etter en konsert? En date ville jeg ikke kalt det på Hove..

Dem har nok tlf, tenker jeg så dem kan møtes en plass.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen :) vi har snakket veldig mye sammen i det siste, og merker at jeg gleder meg enormt til å møte han!

Nå er jeg bare bekymret for at det blir kjemikrasj. Har lest både solskinnshistorier og dårlige historier med nettdating, om folk som har hatt 0 kjemi på ordentlig osv.. Håper dette går vår vei :) blir litt skummelt

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det går sikkert bra! Det er bare til å unngå han om det ikke klaffer :)

Snakk litt først på telefon osv, så går det bedre!

Anonymous poster hash: a3a4e...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...