Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 Kan man miste mensen om man går på p-piller i 2 år? Jeg har gått på p-piller siden våren 2002, og slutta fordi jeg skulle se om kroppen gikk til sitt normale. Det gjorde den ikke! Jeg skulle hatt mensen sist torsdag (9 dager siden) Jeg har aldri vert gravid, og har heller ingen klare symptom som sier jeg kan vere gravid - kun dette med mensen. Vet jo at man mister mensen og får heller en "bortfartsblødning" i stedet, men har ikke fått noe som ligner blod en gang. Erfaringer?
Chiquita Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 Mange leger annser det som normalt å ikke få mensen på opptil 6 måneder etter pilleslutt. Hos meg tok det 1 år
Arkana Skrevet 18. juni 2004 #3 Skrevet 18. juni 2004 Det er helt normalt. Jeg hadde en p-pille-pause i fjor. Mensen kom vel 2-3 uker forsinket, men etter det var den som normalt.
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #4 Skrevet 18. juni 2004 Men hva om jeg vil begynne med pillene igjen da? Kan jeg bare begynne igjen, eller må jeg evt vente 2 mnd på at mensen skal komme? (Jeg tar første pille på mensdag nr 1)
Arkana Skrevet 18. juni 2004 #5 Skrevet 18. juni 2004 Du kan begynne når du vil, men hvis du har begynt utenom 1. mensdag må du bruke annen prevensjon i tillegg de første 2 ukene.
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #6 Skrevet 18. juni 2004 TAKK! Da spiser jeg den første i kveld.!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå