AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Neste lørdag skal jeg møte igjen en gammel venn og vi har sannsynligvis masse å skravle om. Jeg er ikke så veldig godt kjent i Oslo, kan noen anbefale meg en rolig cafe i sentrum hvor det kanskje er mulig å sitte å prate uten at alle andre hører alt som blir sagt? Anonymous poster hash: 16493...0c8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Det beste er å møtes ute, og så går dere sammen rundt til dere finne en cafe dere liker. Enkelt. Det er nok av cafeer i Oslo. Anonymous poster hash: ca77d...729
Gjest Evans Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 (endret) Hva med kollonihaven på Frogner? Utrolig koselig der. Økologisk mat og god vin. Du kan sitte ute om sommeren og foran peisen På vinteren Edit: så nå at det var ønsker om sentrum. Er ikke så langt til Frogner fra sentrum Endret 7. juni 2014 av Evans
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Hvis dere ikke vil at folk skal høre det som blir sagt, er vel ikke cafe stedet i utgangspunktet? Bibliotekbaren på Bristol kan være et alternativ, men flere år siden jeg var der sist. Anonymous poster hash: 43369...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå