AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 I går kjøpte jeg meg 2 graviditetstester fra merket a1. Mensen var ca 1 uke på overtid og jeg var nesten sikker på at jeg var gravid. Jeg tok den ene testen i går på ettermiddagen, og ble en kjempe tynn strek som man kun kunne se om man myste... sikkert en skyggestrek så jeg tolket den som negativ. Fikk mensen i går kveld og kjente at jeg ble kjempeskuffet....har hatt veldig mye mensen smerter i noen dager nå, uten mensen så syns det var litt rart. Siden jeg hadde kjøpt 2 tester så valgte jeg likevel og ta den siste testen nå på morgenen. Og jaggu ble den positiv! dette skjønner jeg ikke...resultatet kom opp etter ca 3 minutter. og man trenger ikke å anstrenge seg for å se streken. Kan menstruasjon påvirke resultatet? blir så forvirret jeg... legger med bilde av testen. litt dårlig bilde, men og du legger skjermen litt bakover så er det lettere å se! Anonymous poster hash: 4b044...711
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Hva mener du påvirke resultatet? Urin og mens kommer fra forskjellige åpninger. Det kan være at du hadde en kjemisk graviditet. At egg som festa seg, men så gikk det skeis og det slapp og du får mensen. Derfor kan det hende du får positiv test men også mensen. Hvis det er saken så vil testene bli negative, men hvis det faktisk er graviditet vil de bli sterkere. Du kaan fortsette å teste for å se hva som skjer. Anonymous poster hash: a3a2d...f50
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Fikk slike streker for et par dager siden uten å være gravid, jeg trodde også de var positive, men det var nok bare skyggestreker. Det ser ut som skyggestreker for meg selv om de kom opp etter bare 3 min, men de er ganske gråe. Anonymous poster hash: 7cb1e...a5b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 I går kjøpte jeg meg 2 graviditetstester fra merket a1. Mensen var ca 1 uke på overtid og jeg var nesten sikker på at jeg var gravid. Jeg tok den ene testen i går på ettermiddagen, og ble en kjempe tynn strek som man kun kunne se om man myste... sikkert en skyggestrek så jeg tolket den som negativ. Fikk mensen i går kveld og kjente at jeg ble kjempeskuffet....har hatt veldig mye mensen smerter i noen dager nå, uten mensen så syns det var litt rart. Siden jeg hadde kjøpt 2 tester så valgte jeg likevel og ta den siste testen nå på morgenen. Og jaggu ble den positiv! dette skjønner jeg ikke...resultatet kom opp etter ca 3 minutter. og man trenger ikke å anstrenge seg for å se streken. Kan menstruasjon påvirke resultatet? blir så forvirret jeg... legger med bilde av testen. litt dårlig bilde, men og du legger skjermen litt bakover så er det lettere å se! test 111.JPG test 222.JPG Anonymous poster hash: 4b044...711 Jeg var nysgjerrig på prisen, og fant ut at dobbeltpkn ikke var så dyrt og at A1 faktisk er best i test Lykke til med prøvingen! http://www.apotek1.no/aktuelt/a1-graviditetstest-best-i-test Anonymous poster hash: 07b6b...c93
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 " a1 graviditetstest Testvinner. Enkel å bruke, sikkert resultat, meget god bruksanvisning og grei pris.Hver pakning inneholder 2 tester (184,90) Testvinneren. Like god som Clearblue sine tester, men vinner på at den er vesentlig billigere. Testen viser om du er gravid ved å måle mengden av hCG-hormonet i urinen. Den kan brukes første dag etter uteblitt mens, men det nevnes på pakningen at det kan være mulig å registrere hCG-hormon i urinen allerede sju dager etter befruktningen. – Resultatet kom etter 35 sekunder, og det var tydelig uten rom for feiltolkning. Veldig bra bruksanvisning. Pluss for forklaring av hvordan testen virker/hva den måler, sier Synne Homme. http://www.apotek1.no/aktuelt/a1-graviditetstest-best-i-test Anonymous poster hash: 07b6b...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå