AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Den nye Lanoen med ny duft er dessverre ikke like bra til huden min, som den gode gamle. Den nye svir og er for sterk til meg. Vil den gamle fortsatt finnes i salg? I min nærbutikkner den gamle byttet ut med den nye i hyllene... Anonymous poster hash: 9d365...37a
Dreamworld Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 (endret) http://www.lano.no/Om-lano/Ny-duft-paa-Lano Ser ut som den gamle er vekke ja, og erstattet med den nye. Det er jo egnt. veldig dumt når det er noen som deg som ikke tåler sterk såpe.. veldig dumt dem ikke tenke før dem bytter på noe. Endret 8. juni 2014 av Dreamworld
Djungelvrål Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Den blir vel ikke sterkere bare fordi de bytter duft, den er like full av parfyme som før antar jeg.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 http://www.lano.no/Om-lano/Ny-duft-paa-Lano Ser ut som den gamle er vekke ja, og erstattet med den nye. Det er jo egnt. veldig dumt når det er noen som deg som ikke tåler sterk såpe.. veldig dumt dem ikke tenke før dem bytter på noe. Takk for omtanken og info Jeg er enig i at det er dumt, for det som jeg erfarer kan gjelde flere. De kunne da beholdt den ordinære lanoen selv om de lagde en med ny duft? Kanskje noen kunne lage en FB-kampanje og skrive til de som lager lano om ønske om å få den gamle duften tilbake? Den gamle luktet også bedre Den blir vel ikke sterkere bare fordi de bytter duft, den er like full av parfyme som før antar jeg. Ett eller annet er det i den lanoen med ny duft, som jeg ikke tåler. Den gamle lanoen var en av de få flytende såpene som fungerte greit for meg. Anonymous poster hash: 9d365...37a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Det kan hende at mange flere enn meg finner frem til andre merker hånd- og dusj-såpe pga denne utbyttingen til ny duft. Jeg synes at det er både rart og risikabelt å ta bort et produkt som mange liker, og erstatte det med et produkt med ny duft. De burde hatt begge i salg samtidig, og evt lagt ved en liten prøve på det produktet med ny duft sammen med det ordinære lanoproduktet. Anonymous poster hash: 9d365...37a 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 http://www.lano.no/Om-lano/Ny-duft-paa-Lano Ser ut som den gamle er vekke ja, og erstattet med den nye. Det er jo egnt. veldig dumt når det er noen som deg som ikke tåler sterk såpe.. veldig dumt dem ikke tenke før dem bytter på noe. Hei I linken står følgende: "*Kilde: TNS Gallup 2013; Inkluderer eksisterende og ikke eksisterende Lano-brukere. Resultatet: 263 % høyere preferanse på den nye duften fremfor den gamle." Så de har foretatt undersøkelser av hvilken duft mange (både eksisterende og ikke eksisterende Lano-brukere) foretrekker. Jeg tror at mange vil savne den gamle... Anonymous poster hash: 9d365...37a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Lano er forholdsvis kostbart også i forhold til mange andre merker. Så dette med at jeg ikke kan bruke lano lengre pga de nye tilsetningene, var dråpen, og det er kanskje bare positivt Jeg kan kanskje finne en mild hudvask på apoteket i store pakninger slik at det ikke blir så dyrt? Anonymous poster hash: 9d365...37a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Har du prøvd denne? Dermica Daily dusjsåpe 250ml http://www.apotek1.no/produkter/dermica-daily-dusjsaape-250ml-904059p Anonymous poster hash: 9d365...37a
Beach Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Lano luktet dritt før, så det kan vel ikke ha blitt noe særlig verre. Håper jeg hvert fall. 2
MalloryK Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Likte dere den nye? Jeg gjør ikke det, det lukter altfor mye av den, pluss at det lukter manneparfyme. Lano er en av de få såpene jeg tåler, jeg elsket den gamle, men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke
FrkHumle Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 Likte dere den nye? Jeg gjør ikke det, det lukter altfor mye av den, pluss at det lukter manneparfyme. Lano er en av de få såpene jeg tåler, jeg elsket den gamle, men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke Jeg liker veldig godt den nye, den gamle synes jeg luktet barnesåpe, har ofte valgt bort Lano pga lukta. Nå kunne jeg endelig like den igjen
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #12 Skrevet 29. juni 2014 Jeg syns den gamle luktet helt forferdelig, har ikke prøvd den nye. Men kjedelig når produkter man liker blir borte!Anonymous poster hash: 0fab5...370 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #13 Skrevet 29. juni 2014 Skjønner ikke dette. Først kjører Lano store fotokonkurranser og kampanjer, for deretter å gå hen og endre produktet sitt? Merkelig fremgangsmåte... hva slags konsulent mente at dette ville være en god ide? Anonymous poster hash: 3a255...717
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå