AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #21 Skrevet 7. juni 2014 Skulle akkurat si Hurlumheihuset, det hadde jeg helt glemt. Ettåringen vår har vært der et par ganger allerede, det er veldig poppis Anonymous poster hash: c412f...b04
Gjest Liss84 Skrevet 7. juni 2014 #22 Skrevet 7. juni 2014 Bowling i Ski Hurlumheihuset i Oppegård (lekeland) Meld dere på noen småbarnsaktiviteter i kommunen, Ås har en god del! Flere svømmehaller dere kan besøke.. Må si at jeg ikke helt skjønner hva du klager over.. Det er ganske bra å bo der med småbarn altså!Anonymous poster hash: fc921...0c1 Unnskyld meg, men jeg har ikke klaga? Jeg spurte hva det er å gjøre her, fordi vi akkurat har flytta hit og jeg er overhodet ikke kjent i området. Les hva jeg skriver da.
Jolene Skrevet 8. juni 2014 #23 Skrevet 8. juni 2014 Det skjer ingenting der, enda være er det tenårene. Drittplass jeg er glad for at jeg ikke bor der mer
Gjest Skrevet 8. juni 2014 #24 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Dobbeltpost pga at mobilen nå på morgenkvisten plutselig hang seg opp. Endret 8. juni 2014 av Themis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå