AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Spiste en nydelig pastavariant med auberginer og urtekrydder på restaurant i dag. Servert kald, smak av pesto og noe annet... helt nydelig med hvitvin til. Ønsker oppskrifter er helt ny på å lage mat. På forhånd takk Anonymous poster hash: 3ce6a...4ce
flinkeceline Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Ja, men jeg er redd den vil bli smakløs og bland Jeg har ikke forsøkt å lage den ennå men hvis jeg bare har olivenolje å pesto virker det så kjedelig... trenger inspirasjon.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Olivenolje og pesto er da ikke kjedelig om du velger gode varianter eller lager pestoen selv! Italiensk mat er ofte enkel, og med auberginer i tillegg er det da mer enn nok av smaker. Anonymous poster hash: 2c0e8...e0f 2
flinkeceline Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Hvordan tilberedr jeg auberginene, for eksempel? De jeg smakte på var hærlig saftige og full av sødme... å, de var så gode!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Hvordan skal vi kunne vite det? Var de fritert, ovnsbakt, grillet eller kokt? Og strengt tatt er det bare å google ellers blir det litt som å spørre her hvordan du koker poteter. Anonymous poster hash: 2c0e8...e0f 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Du gir oss ikke mye å gå på her. Det du spiste var nok en kald pastasalat der man koker pasta, rører inn olivenolje, pesto, salt/pepper, lar den avkjøler og mikser inn grillede grønnsaker, tomater etc. Hvis du får servert noe ekstra godt så spør servitøren, har cafeen der du var en hjemmeside med en meny der ofte ingrediensene står? Vær litt mer oppmerksom. Anonymous poster hash: 30fd7...f49
Gjest Genic Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Kald pasta får du hvis du koker pastaen i kaldt vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå