AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Har ikke vært særlig aktiv der på et par uker og fant ut i går at jeg skulle oppdatere appen. Bladde gjennom noen damer og til min store overraskelse fikk jeg match etter match etter match. Ti på rad, ble så paff at jeg avinstallerte. Ikke er jeg en typisk kjekkas heller, har ingen bilder med hverken vaskebrett eller tattiser. Tidligere var det heller sparsomt da jeg matchet med omtrent 1/10. Har ikke endret på bildene eller noe, så hva har skjedd mellom da og nå? :S Anonymous poster hash: 76e6c...327
Doge Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Det er natt til lørdag, så det kan hende at de har drukket. Eller så har du på mirakuløst vis blitt superheit Uansett, gratulerer!
lygekryss Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Det var midt på dagen i går... Oj føkk. Anonymiteten lenge leve. Endret 6. juni 2014 av lygekryss
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 er ikke nødvendigvis de med tattiser som blir likt der jeg missliker sterkt de mennene som tror de er guds gave til kvinnen og legger ut bilde på bilde fra fylla med andre jenter eller de berømte overkroppbildene liker heller noen som ser litt mer jordnære ut Anonymous poster hash: 600fa...4a3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Det var midt på dagen i går... Oj føkk. Anonymiteten lenge leve. Hehe, ja, bare tilfeldigvis ville du ikke være anonym på denne. Anonymous poster hash: 1ac22...e83
Rapunzel_ Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Hvis du ikke har vært innlogget på to uker er det jo ikke rart du fikk så mange matcher Da er jo det alle de som har likt deg på den lange tiden du ikke har vært aktiv. Du ville nok fått alle disse matchene også om du var innlogget hver dag, men det føles jo som mye mer når du ser alle på en gang. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå