AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Han skal jo trene og spise. Hva med hobby, hva er gjennomsnittprisen for den? Håper ikke den er dyr! Han vil vel ta bilen også, herregud hva kommer det til å koste i året! Anonymous poster hash: 87376...dfd 12
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Han skal jo trene og spise. Hva med hobby, hva er gjennomsnittprisen for den? Håper ikke den er dyr! Han vil vel ta bilen også, herregud hva kommer det til å koste i året! Anonymous poster hash: 87376...dfd Skal du forsørge han? Anonymous poster hash: c5dd4...645
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Med all respekt, akkurat når det gjelder regnskapet tror jeg ofte vi står på plussiden. Vi skal ha hamburger og TV. Rett nok er vi ofte jævlige folk, men akkurat økonomisk er vi som regel en ålreit investering. Men det finnes unntak, assa. Anonymous poster hash: 686e8...91b 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Med all respekt, akkurat når det gjelder regnskapet tror jeg ofte vi står på plussiden. Vi skal ha hamburger og TV. Rett nok er vi ofte jævlige folk, men akkurat økonomisk er vi som regel en ålreit investering. Men det finnes unntak, assa. Anonymous poster hash: 686e8...91b Skal vi gifte oss? Anonymous poster hash: f8ca5...139 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Min koster omtrent en bursdagsgave og en julegave i året. Samt noen hundrelapper til kjøtt som jeg selv ikke liker, men kjøper til ham for å være snill. Hadde jeg fått dårlig økonomi kunne jeg fint kuttet ned mannebudsjettet til en hundrelapp, så jeg har ikke dårlig samvittighet for å ha skaffet meg en mann selv om jeg bare er student og ikke har så altfor mye å rutte med Anonymous poster hash: 5fada...c40 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Skal vi gifte oss? Anonymous poster hash: f8ca5...139 Ikke meg imot. Jeg krever altså ikke stort mer enn TV og hamburger, samt en og annen sofakveld. TV har jeg forresten nylig kjøpt i anledning fotball-VM, så utgiftene til meg blir ikke all verden fremover. Anonymous poster hash: 686e8...91b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Ikke meg imot. Jeg krever altså ikke stort mer enn TV og hamburger, samt en og annen sofakveld. TV har jeg forresten nylig kjøpt i anledning fotball-VM, så utgiftene til meg blir ikke all verden fremover. Anonymous poster hash: 686e8...91b Høres bra ut. Anonymous poster hash: f8ca5...139
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #10 Skrevet 7. juni 2014 Jeg tjener alle pengene, og jeg betaler en hushjelp for å rydde hjemme. Kona har ansvaret for barnet. Jeg vil si at uten meg hadde hun levd et liv som dere, nå lever hun i luksus. Så det blir for dumt å si at menn koster penger. Anonymous poster hash: 9e6cb...41f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #11 Skrevet 7. juni 2014 Skal vi gifte oss? Anonymous poster hash: f8ca5...139 Jeg tipper bryllupet er det dyreste man kommer ut for når det gjelder manneutgifter. Men man kan jo ikke akkurat skylde på mannen for det... Heldigvis kan man velge å bli samboer helt gratis, så man slipper start-avgiften Anonymous poster hash: 5fada...c40 2
netpuppy Skrevet 7. juni 2014 #12 Skrevet 7. juni 2014 Jeg tjener alle pengene, og jeg betaler en hushjelp for å rydde hjemme. Kona har ansvaret for barnet. Jeg vil si at uten meg hadde hun levd et liv som dere, nå lever hun i luksus. Så det blir for dumt å si at menn koster penger. Anonymous poster hash: 9e6cb...41f 5
Gjest Pheel Skrevet 7. juni 2014 #13 Skrevet 7. juni 2014 Blod, svette, tårer, sinne, frustrasjon, til tider aggreresjon og kanskje til og med depresjon. Men innimellom skimter de og til med glede, noe som jo gjør det hele verdt det. Neida... 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #14 Skrevet 7. juni 2014 Tyva krona bara! Anonymous poster hash: aa1cc...02b
Furstina Skrevet 7. juni 2014 #15 Skrevet 7. juni 2014 En man kan bli dyr över tiden, vissa exemplar kräver inte bara en TV utan en drös ned tillhörande elektronik som surround system, Wii, Playstation, X-Box, gärna datorer och annan tillhörande tekniska prylar. Har du otur kommer mannen men bil-komplex där bilen inte bara måste bytas allt för ofta, den ska även vårdas och utsmyckas med teknik och dyra fälgar. Här kan kostnaden dra iväg om du inte är försiktig. En del män kan dock komma med egna tillgångar som han gärna delar med sig, och då får du en helt annan kalkyl 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #16 Skrevet 7. juni 2014 Ja, er som oftest mannen som drar gjennomsnittsinntekten ned…. Anonymous poster hash: 22abf...b69
Karenina Skrevet 7. juni 2014 #17 Skrevet 7. juni 2014 En man kan bli dyr över tiden, vissa exemplar kräver inte bara en TV utan en drös ned tillhörande elektronik som surround system, Wii, Playstation, X-Box, gärna datorer och annan tillhörande tekniska prylar. Har du otur kommer mannen men bil-komplex där bilen inte bara måste bytas allt för ofta, den ska även vårdas och utsmyckas med teknik och dyra fälgar. Här kan kostnaden dra iväg om du inte är försiktig. En del män kan dock komma med egna tillgångar som han gärna delar med sig, och då får du en helt annan kalkyl Enig. Mannen er ikke det dyreste, og som regel forsørger de seg selv, så man slipper å kjøpe inn alt av ekstrautstyr som trengs for at de skal fungere optimalt (bil, gadgets, t-bone steak, etc). Men de koster en del i tid og energi, samt at "rydde-funksjonen" deres sjelden virker, så du vil fort merke en økning i husarbeid. 5
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #18 Skrevet 7. juni 2014 (endret) jeg er hvertfall en god investering Endret 7. juni 2014 av lurven
Phobia Skrevet 7. juni 2014 #19 Skrevet 7. juni 2014 http://kalkulator.referansebudsjett.no/php/standard.php
Hejesiko Skrevet 7. juni 2014 #20 Skrevet 7. juni 2014 Her kan du regne med at det vil komme endel uforutsette kostnader, de later til å være nokså billige helt i starten, gratis vil jeg påstå, men det påløper utgifter ettersom bekjentskapet utvikkler seg. Det er derimot endel småting du kan se det på før det får det altfor store omfanget: 1. Hans mor kjøper "forbruks plaggene" hans fortsatt, det vil si, allt av boxershorts og sokker. 2. Han har sin fars gamle bil, og synes det er helt ok at han betaler allt på denne, inkludert periodisk vedlikehold og tildels bensinen. 3. Hans mor/søster handler inn dagligdagse ting til han slik som telys, sevietter o.l 4. Omtrent allt han eier av smånips, bestikk og kjøkkeninventar stammer fra den omtalte familien hans sine innkjøp (resten er en arv etter X'en) 5. Hans far kjøper med seg egen mat når han kommer på besøk. Hvis du etter å ha oversett disse tingene eller kategorisert de under "kooooslig" så vil du etterhvert oppleve dette: 1. Din bil vil alltid heretter bli brukt 2. Du handler inn all mat og husholdningsartikkler. 3. Du blir hans personlige kokk og vaskedame 4. Du vil aldri motta noe form for motytelser av noe slag som koster penger eller er gratis for den slags skyld 5. Du vil alltid måtte høre han gnåle over hvor unormalt det er at en kvinnen har høyere inntjening enn hva han har og hvor lite mannemann det får han til å føle seg Etter du har hørt dette en stund, så vil han gi deg beskjed om dette: 1. Grunnen til at jeg aldri svarer deg på teksmeldinger eller på telefon når du ringer på jobb for å spørre meg hva jeg ønsker meg til middag er at jeg er så utrolig travel, ikke engang når jeg sitter på dass klarer jeg å ytre ett ønske om jeg vil ha sushi eller pannekaker til middag. 2. Du er et fantastisk menneske og jeg er veldig glad i deg men følelsene mine er desverre ikke de rette. Neida...jeg er ikke direkte bitter (hvis dere lurer) men någet oppgitt over min egen naivitet som igjen har ført meg ut i uføret! Det er helt og holdent min feil, han neste jeg blir "sammen" med får kjøpe sitt eget dasspapir;) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå