Gå til innhold

Er det noen som vet om man kan få paller gratis i Oslo?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Trenger ca. 4 europaller (da jeg ikke vet målene på pallene går jeg utfra at det er fire som jeg trenger, skal stable en diger boks oppå), og lurer på om man kan få slike gratis en plass i Oslo eller om det evt. er noen firmaer man kan kjøpe slikt av , uten å bli helt ruinert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke dyrt med paller og skal du bare ha 4 så koster jo ikke det skjorta. Kan du ikke henvende deg til et arbeidsverksted ved et fengsel, det er vel de som er billigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ring et transportselskap og spør om å få kjøpt noen stygge slitte litt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å stikke innom en vanlig matbutikk? Vi får varene levert på europaller, har som regel alltid en solid stabel stående..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath
Hva med å stikke innom en vanlig matbutikk? Vi får varene levert på europaller' date=' har som regel alltid en solid stabel stående..[/quote']

Men transportselskapene vil gjerne ha disse tilbake, de betaler jo for de :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste under strømkrisen, at det leveres paller på Grønmo (fyllinga) om morgenen. Da anbefalte de folk å bruke dette til ved. Ta en telefon til Grønmo og hør da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
(da jeg ikke vet målene på pallene går jeg utfra at det er fire som jeg trenger' date=' skal stable en diger boks oppå)[/quote']

En europall er en kvadratmeter stor, noe som nokså (men ikke helt) nøyaktig tilsvarer 80 x 120 cm. Boksen skal dermed være veldig stor dersom du trenger fire stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønmo kan være en mulighet,men da er det nok delvis ødelagte paller.

tviler på at du vil få gratis fra transportselskaper,de betaler for/bytter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du HAR andre paller enn europaller og, da. Husk at du får tilbake penger når du leverer igjen Europallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange byggevarehus har endel engangspaller(fra vareleveringer) de kjører på fyllinga iblandt - hør der om det er muelig å få noen da vel....om det ikke må være Europaller, da :wink:

Jeg fikk 8 uten problem da jeg ringte (i vår) til et par steder her jeg bor iallefall...men de er ved nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...