Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #1 Del Skrevet 18. juni 2004 Trenger ca. 4 europaller (da jeg ikke vet målene på pallene går jeg utfra at det er fire som jeg trenger, skal stable en diger boks oppå), og lurer på om man kan få slike gratis en plass i Oslo eller om det evt. er noen firmaer man kan kjøpe slikt av , uten å bli helt ruinert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. juni 2004 #2 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er jo ikke dyrt med paller og skal du bare ha 4 så koster jo ikke det skjorta. Kan du ikke henvende deg til et arbeidsverksted ved et fengsel, det er vel de som er billigst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 18. juni 2004 #3 Del Skrevet 18. juni 2004 Eller ring et transportselskap og spør om å få kjøpt noen stygge slitte litt billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 18. juni 2004 #4 Del Skrevet 18. juni 2004 Hva med å stikke innom en vanlig matbutikk? Vi får varene levert på europaller, har som regel alltid en solid stabel stående.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 18. juni 2004 #5 Del Skrevet 18. juni 2004 Hva med å stikke innom en vanlig matbutikk? Vi får varene levert på europaller' date=' har som regel alltid en solid stabel stående..[/quote'] Men transportselskapene vil gjerne ha disse tilbake, de betaler jo for de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 18. juni 2004 #6 Del Skrevet 18. juni 2004 Oh, det visste jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2004 #7 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei dere! Takk for alle tipsene! Skal sjekke opp dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 20. juni 2004 #8 Del Skrevet 20. juni 2004 Leste under strømkrisen, at det leveres paller på Grønmo (fyllinga) om morgenen. Da anbefalte de folk å bruke dette til ved. Ta en telefon til Grønmo og hør da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #9 Del Skrevet 20. juni 2004 (da jeg ikke vet målene på pallene går jeg utfra at det er fire som jeg trenger' date=' skal stable en diger boks oppå)[/quote'] En europall er en kvadratmeter stor, noe som nokså (men ikke helt) nøyaktig tilsvarer 80 x 120 cm. Boksen skal dermed være veldig stor dersom du trenger fire stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mackenzie* Skrevet 20. juni 2004 #10 Del Skrevet 20. juni 2004 90 kr for en europall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mackenzie* Skrevet 20. juni 2004 #11 Del Skrevet 20. juni 2004 grønmo kan være en mulighet,men da er det nok delvis ødelagte paller. tviler på at du vil få gratis fra transportselskaper,de betaler for/bytter dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #12 Del Skrevet 20. juni 2004 Du HAR andre paller enn europaller og, da. Husk at du får tilbake penger når du leverer igjen Europallen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 21. juni 2004 #13 Del Skrevet 21. juni 2004 Mange byggevarehus har endel engangspaller(fra vareleveringer) de kjører på fyllinga iblandt - hør der om det er muelig å få noen da vel....om det ikke må være Europaller, da Jeg fikk 8 uten problem da jeg ringte (i vår) til et par steder her jeg bor iallefall...men de er ved nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mackenzie* Skrevet 21. juni 2004 #14 Del Skrevet 21. juni 2004 Joda engangspaller får du,de fleste er bare glad for å bli kvitt de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå