AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Denne tråden virker kanskje slemmere enn den er. Poenget mitt er at jeg ikke skjønner hvordan folk kan gjøre seg mindre pen enn man egentlig er. Hun her er veldig pen på det første bildet (som er det som burde bety noe, å være "naturlig pen" er jo et kompliment) og not so much når det ser ut som at hun virkelig har gjort en innsats på det nederste pyntabildet. http://www.vg.no/sport/snowboard/snowboardstjerne-sliter-med-nervoesitet-jeg-er-skikkelig-oedelagt/a/23222808/ Mann Anonymous poster hash: c61da...257 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Hæ? Hun sitter i en treningsjakke og har tatt opp håret i en hestehale, hvordan er det å pynte seg? Ser bare ut som hun skal trene, med tanke på de skoene også. Mange jenter setter håret i en hestehale når de skal trene, for ikke å få alt håret klistra i ansiktet. Endret 6. juni 2014 av Evilposelos 1
Gjest Tigress Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Ho har då på seg ganske mykje solpudder også på det nedste biletet. Eg er samd med TS, men det er også litt skilnad på kva ein ser på fotografi og kva ein ser live - det siste biletet er teke inne, og det kan godt vere at ho såg heilt flott ut utan blits.
Frisørdama Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Må bare slenge på at ofte så er det de som kommer og skal ta bilder som har med en stylist el.l som ordner personer før bilder. Ikke alltid at personen selv har så mye å si
ninuska_ Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Tråden er ryddet for personangrep og innlegg har blitt slettet som et ledd i ryddingen, ninuska_, mod
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Synes hun var søt på begge bildene. Skal også sies at mye sminke ikke kommer like heldig fram på foto, spesielt med blits, men ser mer normalt ut i virkeligheten. Anonymous poster hash: 73044...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå