AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Hvis dere hadde funnet og datet drømmedama eller drømmemannen, men personen forteller senere at h*n har PTSD.. er det dealbreaker eller avskrekkende? jeg er i den båten etter to traumatiske opplevelser i livet.. jeg sliter mye med sinne (ikke fysisk, men verbalt), at jeg lukker meg selv inne, stort behov for kontroll for å føle meg trygg. Ikke å nekte kjæresten å gjøre ting, men vite hvor h*n er og generelt ha oversikt. jeg sliter med paranoia og å stole på personer. jeg har akkurat kommet ut av et forhold, og jeg er nå usikker på om jeg kommer til å finne en ny. På mange måter har jeg det nok med å ta vare på meg selv, men jeg vil jo ta i mot kjærligheten når den kommer. men jeg er så redd for å skremme partneren vekk.. hva tenker dere? Anonymous poster hash: 6ecf4...f5b
Gjest Reza08 Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Det behøver ikke å være noen utløsende faktor. Alle har sine bekymringer, og det er helt greit. Forstår godt at dette er noe som ikke er så lett. Du kommer nok til å finne en ny partner, det må ikke bekymre deg over. Så lenge du er åpen om det du sliter med, og forteller din motpart det h*n trenger å vite, går det nok bra. Da har vedkommende mulighet til å gjøre seg opp noen tanker om hva som kan gjøres, for at du skal få det best mulig. Samtidig er det en fordel om du prøver å være så grei mot h*n tilbake, noe jeg regner med at du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå