Gå til innhold

Ville du satset på en som røyker hasj?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i studietiden min blitt kjent med en gutt som er kjekk, pen, ambisøs og smart. Han har god utdanning, har flere høye verv i ulike organisasjoner, og er aktiv i kulturlivet både som musiker og skuespiller (lokalt, ikke a-kjendis). Vi har joldt litt på at og fram i flere år, men er nå kommet dit hen at vi enten må satse eller avslutte dette. Han er helt perfekt for meg, men - han røyker hasj. Det gjør ikke jeg. Han ligger ikke inne å røyke hele dagen, men når vi er på fest. Jeg har aldri vært noe fan av dette, men heller ikke brydd meg så mye siden vi har hatt et veldig casual forhold. Men nå er det jo litt annerledes, og det holder meg litt igjen detye. Ville hasjen vært en dealbreaker for deg? Jeg føler ikke jeg kan be han slutte heller, han jobber for lovliggjøring av hasj liksom, så er veldig akseptert i hans omgabgskrets.

Anonymous poster hash: fa16a...9d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi, ble litt skrivefeil der, skriver på mobilen! Håper dere forstår likevel :)

Skrevet

Røyk og alkohol er mye verre enn hasj. Så ja.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det en dealbreaker.

Anonymous poster hash: 47871...bce

• Liker 3
Skrevet

For meg er det en dealbreaker.

Fordi det er ulovlig?

Skrevet (endret)

Nei. Røyk, hasj (og andre narkotiske stoffer) og overforbruk av alkohol er NO NO for meg.

Endret av Evel
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, nå er jeg for legalisering selv, så litt hasjrøyking i lystig lag ville ikke vært noen dealbreaker for meg. Jeg må innrømme at jeg nok heller hadde sett på det som positivt, men det avhenger selvsagt av hvor mye han røyker. Hadde nok ikke giddet å kaste bort tid på en fyr som røyker seg høy som en skyskraper altfor ofte. Alt med måte.

Anonymous poster hash: d9dd6...c82
  • Liker 2
Skrevet

Nope, det hadde jeg ikke giddet

• Liker 1
Skrevet

Altså, du sier jo at han er perfekt på alle andre måter... så da synes jeg det blir litt dumt å velge han bort.

Skrevet

Kan dere som sier nei forklare hvorfor? Hvis dere ikke vil ha folk som drikker eller røyker heller, så er jo det greit nok. Men godtar dere røyking og alkohol, men ikke hasj? Den henger ikke helt på greip.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er ulovlig?

Fordi jeg har sett hasjpsykose på nært hold, og ikke klarer tanken på å være sammen med en som røyker på grunn av alt vondt det kan føre med seg.

• Liker 5
Gjest Blomst83
Skrevet

Kan dere som sier nei forklare hvorfor? Hvis dere ikke vil ha folk som drikker eller røyker heller, så er jo det greit nok. Men godtar dere røyking og alkohol, men ikke hasj? Den henger ikke helt på greip.

Nå skal ikke jeg dele mitt synspunkt på dette, men jeg vil vel anta at flere av de som sier nei er fordi hasj er et ulovlig stoff.Og siden alkohol og vanlig siagretter er lovlig,så vil jeg jo si at det henger fullstendig på greip at de sier nei.

Skrevet (endret)

Nå skal ikke jeg dele mitt synspunkt på dette, men jeg vil vel anta at flere av de som sier nei er fordi hasj er et ulovlig stoff.Og siden alkohol og vanlig siagretter er lovlig,så vil jeg jo si at det henger fullstendig på greip at de sier nei.

Det er flere dagligdagse ting som er ulovlig å selge, men som blir solgt og brukt allikevel. Flåtthalsbånd til dyr for eksempel.

Endret av Fame
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke valgt en som røyker hasj.

Jeg har vært sammen med en som røyket hasj innimellom, han gikk over til sterkere stoffer og døde til slutt av en overdose. Det var flere år etter at det ble slutt mellom oss, men jeg syns det var utrolig trist uansett. Og skummelt.

Datet en fyr som røyket hasj innimellom, men så snakket han om at han hadde prøvd heroin (eller kokain, jeg husker ikke forskjellen) og jeg ble forbanna og ba han om å slutte med det.

En dag han var hos meg og jeg kom ut fra toalettet så la han opp ei stripe på bordet mitt. Jeg ble så sint at jeg skalv og kastet han ut.

Jeg vet at hasj ikke automatisk betyr at man går over til sterkere stoffer, og jeg vet at ikke alle menn er like. Men for meg er det to erfaringer og jeg ønsker ikke å treffe noen som røyker fordi jeg da ville være redd for at de ville gå over til sterkere stoffer.

Anonymous poster hash: 9ff39...676
  • Liker 2
Gjest Blomst83
Skrevet

Det er flere dagligdagse ting som er ulovlig å selge, men som blir solgt å brukt allikevel. Flåtthalsbånd til dyr for eksempel.

Seriøst? Det er vel litt OT?

Skrevet

Seriøst? Det er vel litt OT?

Bare sier at selv om det er ulovlig så er det ikke så ille. Det er rett fra naturen og det skal mye røyking til før man reagerer negativt på det. Det skal derimot ikke mye vanlig røyk eller alkohol før man får reaksjoner.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har i studietiden min blitt kjent med en gutt som er kjekk, pen, ambisøs og smart. Han har god utdanning, har flere høye verv i ulike organisasjoner, og er aktiv i kulturlivet både som musiker og skuespiller (lokalt, ikke a-kjendis). Vi har joldt litt på at og fram i flere år, men er nå kommet dit hen at vi enten må satse eller avslutte dette. Han er helt perfekt for meg, men - han røyker hasj. Det gjør ikke jeg. Han ligger ikke inne å røyke hele dagen, men når vi er på fest. Jeg har aldri vært noe fan av dette, men heller ikke brydd meg så mye siden vi har hatt et veldig casual forhold. Men nå er det jo litt annerledes, og det holder meg litt igjen detye. Ville hasjen vært en dealbreaker for deg? Jeg føler ikke jeg kan be han slutte heller, han jobber for lovliggjøring av hasj liksom, så er veldig akseptert i hans omgabgskrets.

Hvis det ikke er verre enn det der, så hadde jeg oversett detl.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Helt ærlig, nei. Ville ikke satset på en slik fyr.

Endret av Deer
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

OT, men jeg ville ikke ha en mann som røyker eller bruker snus, heller.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...