AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Vi har fått nye naboer i blokka og de er ganske så hyggelige, fram til de begynte å spørre meg om jeg hadde oversikt over hvem som røyket og ikke. For de menger seg ikke med røykere, bunnslammen i samfunnet. Jeg ble så paff at jeg bare pekte retning naboene som røyket og følte meg ussel som "utleverte" de. Wææææh!Anonymous poster hash: 63c06...215
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Vel, røykere er jo faktisk bunnslammen i samfunnet. Så det er jo egentlig like greit. Anonymous poster hash: e5e7e...913 9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Rar ting å si, selv om jeg synes det er bra at røyking blir mindre og mindre sosialt akseptert. Forbys bør det selvsagt ikke, men man får nå være så sær man bare vil i valg av venner og omgangskrets. Men det var ganske spesielt å si. Jeg irriterer meg over røyking, men velger ikke mine venner ut fra det. Samtidig skader de ingen, så får dere bare vurdere om dere synes dette er så sært at dere ikke gidder å ha all verden med dem å gjøre. Anonymous poster hash: beb3d...9f4 2
debattanten Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Vel, røykere er jo faktisk bunnslammen i samfunnet. Så det er jo egentlig like greit. Anonymous poster hash: e5e7e...913 Jeg vil si de fleste røykere jeg kjenner ikke er så langt nede at de vil generalisere og si dette om andre "grupper" med mennesker vi har i samfunnet. 11
Apocalypse Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Hadde ikke hatt noe problem med det hvis det var meg du utleverte, høres ikke ut som typen mennesker jeg vil menge meg med... Endret 6. juni 2014 av Apocalypse 7
AnonymBruker 42 Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Hørtes ut som super hyggelige naboer, virkelig Åhhh, mye rart man kan lese om her på KG altså. Det er godt mulig jeg har blitt "troll-blind" av mitt opphold her, men dÆven, underholdningsverdi = ca.1000. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Rar ting å si, men jeg kan skjønne hva de mener.. ei venninne røyker, jeg har droppet å besøke henne i rene klær for de må vaskes etter besøket uansett. Sitter vi og spiser på uteservering er det sigaretter i mengder der også.. Hun kommer gående med sigarett i hånda, et par mens vi spiser og går hjem med sigarett i hånda. Skal vi ut og trene er det alltid røykepause Eget folkeslag disse røykerne Anonymous poster hash: 74737...1fd 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Haha... må innrømme at jeg er lei av å henge med røykere selv, og valgte faktisk bort en person på grunn av det. Det var fordi han absolutt skulle ha "røykepauser" og dro med de andre ut i disse pausene... Jeg hadde nettopp sluttet å røyke, så fant ut at jeg heller ville bli kjent med en annen gjeng. Anonymous poster hash: e5aa4...85b 1
Frisørdama Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Ojda.... Såpass ja.. Jeg røyker ikke selv, men andre får da gjøre som de vil, bare ikke inne i mitt hus, men jeg blir gjerne med utenfor og tar "røykepause" folk må slappe av litt altså.... 1
Gjest avocadoen Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Skjønner ikke hvorfor hun engang trengte å spørre. Man lukter at noen røyker. Bahhh, takler ikke røyk. Det er ekstremt ekkelt 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Jeg menger meg ikke med folk som bor i blokk😉 bunnslam og harryer hele gjengen. Nei, gi meg mennesker med enebolig;0p Og nei, jeg røyker ikke! Synes bare det er så sjarmerende med folk som generaliserer.Anonymous poster hash: 5d2fb...122 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Ts her. Jeg er selv ikke glad i røyk, men ville aldri valgt bort venner pga det. Hva blir neste? Vil ikke være venner med homofile?? Gruer meg til jeg treffer den nye naboen igjen. Jeg kan tenke meg klagene, for flere av naboene rundt røyker. Anonymous poster hash: 333e2...511 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Og jeg menger meg ikke med folk som spiser Grandiosa. Eller som reiser på ferie til et land som de kaller "Syden". Definitivt samfunnets bunnslam. Anonymous poster hash: 97225...5ba 2
smartbimbo Skrevet 7. juni 2014 #15 Skrevet 7. juni 2014 Høres morsomt ut. Der ville jeg bodd. Høres ut som tittelen på en novelle. "Vi menger oss ikke med røykere". Komisk. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #16 Skrevet 7. juni 2014 Vel, røykere er jo faktisk bunnslammen i samfunnet. Så det er jo egentlig like greit. Anonymous poster hash: e5e7e...913 Leser jeg riktig? Synes heller du minner om bunnslam, som kan få deg selv til å skrive noe sånt. Og nei, jeg røyker ikke, men dømmer ikke mennesker ut fra slike ting. Anonymous poster hash: 8a4f2...20b 2
Chevelle Skrevet 7. juni 2014 #17 Skrevet 7. juni 2014 haha, folk i blokk har tydeligvis fritidsproblemer
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #19 Skrevet 8. juni 2014 Hahahaha, fantastisk, kjenner at jeg kunne tenkt meg å se disse folka :-) Anonymous poster hash: ff7ab...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå