AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Vet ikke helt hvilken kategori dette hører under, så bare tok det her jeg... Men jeg lurer på om det er mulig å finne brukere på Tinder som jeg har x-et? Var uheldig og krysset bort en jeg har sett flere ganger, som jeg gjerne vil finne igjen... Noen som vet?? Anonymous poster hash: 2834a...42d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Har gjort det samme som deg, og lurer på om det går ann å finne igjen de man har "x-et" bort.. haha! Har fra nå av begynt å se nøye på hver person, og ikke bare suse gjennom alle sammen. Men tror faktisk det ikke går ann. Får bare håpe de dukker opp igjen Anonymous poster hash: 42d7c...b31
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 nei, det går ikke. Bare håp at de dukker opp på nytt igjen Anonymous poster hash: 22a0d...482
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Etter ny oppdatering har det kommet øyeblikksbilder. Jeg klarte å sveipe forbi de 4 som lå der og nå er de borte. Jeg merket meg ikke hvem det var og trykket ikke liker eller noe heller, for jeg bare trykket. Og nå lurer jeg på hvem i alle dager det var jeg så. For han var kjekk Anonymous poster hash: 892d2...787
Gjest ClassyGirl Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Etter ny oppdatering har det kommet øyeblikksbilder. Jeg klarte å sveipe forbi de 4 som lå der og nå er de borte. Jeg merket meg ikke hvem det var og trykket ikke liker eller noe heller, for jeg bare trykket. Og nå lurer jeg på hvem i alle dager det var jeg så. For han var kjekk Anonymous poster hash: 892d2...787 Da har du allerede matchet med han/hun. Øyeblikksbilder kan man bare få fra matchene sine og man kan bare se sine matches øyeblikksbilder :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå