Gå til innhold

Hva er det styggeste dere har sett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere har vært i bryllup?

Anonymous poster hash: 4e154...6e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke i det selv, men søsteren min viste meg stolt bilder fra venninnens store dag.

Jeg var litt sjokka...Bruden er ikke så stor, men har store pupper og er ikke så høy. Jeg så ved første øyekast at hun hadde på seg en ALT for liten kjole! sømmene på frontpartiet satt på helt feil steder, sidesømmene var jo til og med kommet frem til fremsiden - SÅ liten var kjolen!

Bak var det SELVFØLGELIG snøring, som stod så på spreng at jeg faktisk ikke forstår at hun i det hele tatt har fått på seg kjolen!
Jeg pleier å syns det meste er pent når det kommer til bryllup, folk må få ha sin egen stil liksom... :)

Men dette ble alldeles rart i mitt hode, og jeg tok meg i å lure på om hun hadde vert i brudesalong eller ikke...

Jeg sa dette til søsteren min, som ikke hadde lagt merke til dette da, hun ble kjempefornærmet, og mente at hun var en alldeles nydelig brud og at jeg burde ikke åpnet munnen å sagt noe om jeg ikke hadde noe pent å si.... :) Altså, jeg hadde jo ALDRI sagt det til bruden, men til søsteren min sier jeg akkurat det jeg vil, og jeg var somsagt så sjokket, at det bare datt ut av meg :)

• Liker 7
Gjest Snuttepi
Skrevet

En møkk dritings brudgom som hang over en bil på parkeringsplassen og spydde...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En noe for kort kjole (men ikke av de korteste jeg har sett) med en tampongtråd som vistes når hun bøyde seg, LOL. Da lo vi.

Anonymous poster hash: 78b6a...f9e
  • Liker 2
Skrevet

En noe for kort kjole (men ikke av de korteste jeg har sett) med en tampongtråd som vistes når hun bøyde seg, LOL. Da lo vi.

"Noe for kort", "men ikke av de korteste". Enten må tampongtråden ha vært ekstremt lang eller kjolen alt for kort. Hvor mye kortere kan en kjole bli før det går over til å bli topp?

• Liker 7
Skrevet

Det styggeste jeg har sett er en brudgom som hadde glemt å prøve dressen på forhånd og hadde gått opp noen størrelser siden sist. (Det er ikke alle som kan bruke konfirmasjonsdressen når de er over 30).

• Liker 5
Skrevet

Rent utseendemessig er vel det styggeste dette: En "frodig" og ganske lav brud (under 1,60) i DIGER "bløtkakekjole". Med rysjer og volanger og store sløyfer både her og der. Innimellom alt stoffet skimtet man såvidt bruden. Hun var "frodig" fra før, og kjolen fikk henne til å se minst 30 kg tyngre ut.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så stygt egentlig, men det var noe jeg ikke likte - brudgommen hadde en lys grå dress, mens bruden hadde en skikkelig formell kjole - de passet bare ikke sammen, syntes jeg.

En annen ting, i et annet bryllup, ei godt voksen tante til bruden hadde på seg en rød "flamenco" kjole, kødder ikke.

Anonymous poster hash: c195e...e4f

AnonymBruker
Skrevet

"Noe for kort", "men ikke av de korteste". Enten må tampongtråden ha vært ekstremt lang eller kjolen alt for kort. Hvor mye kortere kan en kjole bli før det går over til å bli topp?

Altså den var for kort for et bryllup, men helt grei for bytur. Og jeg har et veldig strengt syn på når det langt nok. Men hennes posisjon og vår posisjon gjorde at vi såg litt oppover når hun bøyde seg frem, derfor såg vi den. Men det var ikke av de korteste kjolene som alle 18-åringene går med nå.

Skrevet

Det må da være noe mer som var galt med påkledningen, har sett mange folk i grillsesongen og på festivaler med ekstremt korte mini skjørt, slik at trusa vises. Eller til og med de som har mistet klær og gått rundt fulle i bare undertøy! Men jeg har enda tilgode og se noen gå rundt med tampongtråd som synes!

Også i sitt eget bryllup da!

var det i Norge? her er jo det tradisjon med lange brudekjoler..

AnonymBruker
Skrevet

Det må da være noe mer som var galt med påkledningen, har sett mange folk i grillsesongen og på festivaler med ekstremt korte mini skjørt, slik at trusa vises. Eller til og med de som har mistet klær og gått rundt fulle i bare undertøy! Men jeg har enda tilgode og se noen gå rundt med tampongtråd som synes!

Også i sitt eget bryllup da!

var det i Norge? her er jo det tradisjon med lange brudekjoler..

Herre Gud, gjør du deg dum med vilje?

Alle som leste dette skjønte at det ikke var bruden som hadde den korte kjolen.

Anonymous poster hash: 3fac4...49c

Skrevet

nei nei leste vist ikke godt nok! holder på med noe annet samtidig, jo trodde faktisk det var bruden... Finnes mange merkelige folk i verden..

Skrevet

Nei!! Si at det ikke er sant!

Skrevet

Det styggeste jeg ser er når bruden overhodet ikke passer brudekjolen sin.

• Liker 3
Skrevet

i søskenbarnet mitt sitt bryllup hadde tre overvektige randome gammeltanter samme leopardkjole. Sånn typ bik bok... De kjente ikke hverandre, så det var veldig tilfeldig og bestemoren min sa "lol" for første gang i sitt liv.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte det var bruden jeg, er jo en bryllupstråd, så det var det første som datt i hodet på meg. Folk gjør så mye rart, så ville ikke forundret meg. og vet jo mange skifter til en kort kjole på kvelden.

Så nei, hun gjør seg nok ikke dum, for vi er flere som gjorde samme feilen...

Anonymous poster hash: 54c3f...164

• Liker 3
Skrevet

Jeg var i ett bryllup for noen år siden der en engelsk dame sikkert har bomma litt på kleskoden. Vielsen var i en hage. Hun kom i en blomstrete topp, sort mini skjørt og sorte ballerina sko. Klærne i seg selv var ikke stygge, men hun var meget slank og var meget hvit i huden, så antrekket så ikke ut i havsnød på henne...

I samme bryllup var der en annen meget slank kvinne, med nydelige solbrun hud som kom i en fotlang fersken farget kjole. Og det var aldeles nydelig. Fersken er en virkelig flott farge, men jeg finnes ikke fin i den fargen...

Jeg ser ofte folk på fest som har kjøpt pene klær som rett og slett ikke er pene på dem. Personene selv kan være helt normale, men nå kjolen er for trang, eller buksene gjør rompa flat, så bør man henge plagget tilbake i butikken, ikke ta det med til kassa...

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Svært kraftig brud giftet seg for 3. gang, godt over 40 år og i verdens MEST fjollete prinsesse-bløtkake-gigagreie. Hun er LIKBLEK og ellers KNALL rosa i kinnene, og med rosa sløyfe gjorde det det ikke akkurat mindre påfallende med de kinnene. Så rett og slett forjævlig ut. Og den enda feitere datteren i en åletrang silke-selskapskjole hvor man så hver eneste cellulitt og bilring gjennom. Ulekkert.

Og nei, jeg har ikke noe imot feite, men jeg mener man bør kle seg litt etter alder, fargetoner og kroppsfasong.

Anonymous poster hash: 1e916...ab0
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...