AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Har dere noen tanker om det? Jeg hadde IKKE likt det hvis kjæresten min la ut nakenbilder med noen små sladder her og der, men her virker det som at sånt liksom er helt uskyldig. Er det jeg som er prippen? Anonymous poster hash: e7b9a...7de 7
Pottepalme Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Nei, jeg mener også dette. Hvorfor er det greit å kommentere andre i hvem de kunne tenkt seg å date-tråden, gi komplimenter i hytt og pine, legge ut lettkledde bilder. Ser jo lett at enkelte her inne har en "greie." Vet ihvertfall at jeg ikke hadde likt om kjæresten min(om jeg hadde en) logga inn for å chatte med folk og flørta. Eller fått bilder på PM. 3
Gjest Heartbeat Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Potteplante, du må trykke på skjult bruker når du oppretter tråder under anonym Mener helt klart du hinter til meg og jeg synes du kan ta det på PM til meg om det er noe du er misfornøyd med 4
Pottepalme Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Potteplante, du må trykke på skjult bruker når du oppretter tråder under anonym Mener helt klart du hinter til meg og jeg synes du kan ta det på PM til meg om det er noe du er misfornøyd med Det er ikke jeg som har opprettet tråden. Kunne godt vært meg, men dessverre ikke. Skulle likt å visst hvem som tenkte det samme som meg så TS; Hvem er du? 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Jeg er ikke Potteplante og tråden handler ikke om en bestemt bruker. Er det ikke lov å spørre hva andre mener om noe?Anonymous poster hash: e7b9a...7de 2
skreppamedleppa Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Jeg vet at typen hadde reagert om jeg la ut bilder av meg selv i string truse med stjerner over brystvortne og andre menn hadde kommet med 70 sikle smilys og sagt at det ble trangt i bokseren av meg, jeg hadde heller likt det dårlig om han hadde lagt nesten naken bilder av seg selv ut på nett med tanke på å få mest mulig sikkel etter seg. Hadde sett på det som respektløst. Og vi er ikke de mest sjalu menneskene for å si det slik. Men alle par er forskjellige, og andre har kanskje ikke noe problem med det, men for min del som sagt så ville det vært turn off med en kjæreste som hadde gjort slikt. Endret 6. juni 2014 av skreppamedleppa 10
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Jeg er litt glad for at det er flere som tenker sånn. Jeg begynte å tro at jeg er DEN pripne gamla Anonymous poster hash: e7b9a...7de 7
Fame Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Jeg tror det er unødvendig av dere å blande dere inn i hva en bestemt bruker gjør. 2
Gjest Vampen Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Nei, jeg mener også dette. Hvorfor er det greit å kommentere andre i hvem de kunne tenkt seg å date-tråden, gi komplimenter i hytt og pine, legge ut lettkledde bilder. Ser jo lett at enkelte her inne har en "greie." Vet ihvertfall at jeg ikke hadde likt om kjæresten min(om jeg hadde en) logga inn for å chatte med folk og flørta. Eller fått bilder på PM. Jeg synes det er ganske stor forskjell på tråder a la "Hvem vil du.." og å utveksle lettkledde bilder. Nå har jo par forskjellige grenser da, så det viktigste er at de holder seg innenfor sine grenser. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Jeg tror det er unødvendig av dere å blande dere inn i hva en bestemt bruker gjør. Det er ikke min feil at noen tror at alt handler om dem.Anonymous poster hash: e7b9a...7de 10
Gjest Pheel Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Nei, det hadde ikke vært greit for meg heller. 1
skreppamedleppa Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Det er da et helt legitimt spørsmål? Ville typen eller du selv likt at den andre la ut halvnakne bilder og flørtet åpenlyst og skjult mrd andre? Er man prippen om man ikke synes det er greit? At det nå nylig har vært et glitrende eksempel på det her på kg gjør bare spm enda mer legitimt, hvor går grensene til par her inne. Ser da ikke noe galt i et slikt spm. Og helt ærlig så tror jeg ikke noen legger halvnakne bilder ut av seg selv og ikke forventer et par reaksjoner av både positive og negative. Det er ikke alle som synes slike bilder har noe her å gjøre og den negative tilbakemeldingen bør man klare å ta når man hiver ut 2-3 bilder av seg selv kun iført stjerner og tanga. Endret 6. juni 2014 av skreppamedleppa 7
skruf Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Må si jeg reagerer på dette selv. Å legge ut bilder av seg selv så og si naken (med buksesmekken åpen og flashepupper som er dårlig sladdet, og likedan bilde av flaggstangpeniser i fri flyt) er ganske så på grensen på hva som er greit å legge ut synes jeg. Egentlig så ser jeg ikke helt hva som er vitsen å legge ut sånne bilder heller. Flere som legger ut er jo i et forhold, og de burde jo egentlig fått bekreftelse fra partneren sin på at de ser bra ut istedet for at ukjente sikler og legger ut om hvor klam de blir i boxeren av bildene. Enkelte ting er rett og slett ment for partneren og ikke for almuen.. 9
Gjest Vampen Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Må si jeg reagerer på dette selv. Å legge ut bilder av seg selv så og si naken (med buksesmekken åpen og flashepupper som er dårlig sladdet, og likedan bilde av flaggstangpeniser i fri flyt) er ganske så på grensen på hva som er greit å legge ut synes jeg. Egentlig så ser jeg ikke helt hva som er vitsen å legge ut sånne bilder heller. Flere som legger ut er jo i et forhold, og de burde jo egentlig fått bekreftelse fra partneren sin på at de ser bra ut istedet for at ukjente sikler og legger ut om hvor klam de blir i boxeren av bildene. Enkelte ting er rett og slett ment for partneren og ikke for almuen.. Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe, og DET er visst egentlig like greit.. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe, og DET er visst egentlig like greit.. Ja, det skal jeg love deg var like greit altså! Uff.. Anonymous poster hash: 9770e...994 6
Red-Ruby Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Har ikke vert innom noen av de trådene på KG,men tenker at du mener Internett generelt, og nei,jeg hadde ikke syns det er OK. Hadde lurt på hvorfor han trenger bekreftelse fra andre,spesielt hvis det er nakenbilder som det blir nevnt her. ikke ok. 1
skruf Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe, og DET er visst egentlig like greit.. Egentlig så er du heldig som gikk glipp av det Ang flaggstangpeniser så var det ganske så interessant med målestokker og måleband.....(eller nei.......egentlig ikke..) 2
Gjest Vampen Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Egentlig så er du heldig som gikk glipp av det Ang flaggstangpeniser så var det ganske så interessant med målestokker og måleband.....(eller nei.......egentlig ikke..) Ja, det skal jeg love deg var like greit altså! Uff.. Anonymous poster hash: 9770e...994 Jeg håper i det minste det var festet et flagg på den? Men fra alvor til spøk, jeg skjønner at kroppstråden har blitt noe mer seksualisert enn jeg husker den. Vi har jo sett peniser her inne før, mange husker vel et berømt bilde med oppvaskhansker. Men det er noe helt annet enn erigerte pølsesnabber og lettkledd verbalrunk. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Kroppstråden og seksualisering går i bølgedaler. Akkurat nå er det en liten gruppe som flørter ganske så direkte i både bildetråden og i seksualitetsforumet, og denne gruppen preger kroppstråden og, kan man si. Jeg blir flau av hvordan voksne folk holder på med nettsexlignende aktivitet som hører bedre hjemme på PM eller en sexside. Synes også det er litt kleint hvordan noen bor i bildetråden for å sikle på alle som legger ut bilde, og mase etter mer. På et kvinneforum, et forum for debatt for voksne mennesker. Anonymous poster hash: 46245...eee 10
Gjest Steamboat Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Mener helt klart du hinter til meg og jeg synes du kan ta det på PM til meg om det er noe du er misfornøyd med Enig, hjelper ikke å anonymisere brukernavnet når det likevel er lett å se hvilken bruker som diskuteres. Egentlig typisk KG hvor man elsker slike mobbetråder. Endret 6. juni 2014 av Steamboat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå