Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #1 Skrevet 20. juni 2002 Så har jeg også blitt gravid! Det gikk litt raskere enn jeg hadde regnet med, så jeg er vel en smule i sjokk enda. Den satt i boks på første forsøk! Prøver å venne meg til tanken, men det er ikke lett for jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt! Er 7+1 på vei. Gleder meg til å kjenne at det er noe der, slik at jeg slippe løs gleden helt! Takk og lov for denne siden, ellers hadde jeg ikke skjønt hva 7+1 var engang! :oops: Kommer til å bruke siden flittig. I dag bare som gjest, for jeg har ikke fått brukernøkkelen min enda. Er spent på om det er flere som er gravide for første gang og har termin i februar. :D Helenemor
Linnda Skrevet 20. juni 2002 #3 Skrevet 20. juni 2002 GRATULERER SÅ MYE!! Selv har jeg fått forløpig termin den 26.januar, men som førstegangsfødende så går man jo gjerne over termin. Det er nok stor sannsynelighet for at jeg får en liten februarbaby! LYKKE TIL!! Klemmer fra,
Gjest Janna Skrevet 20. juni 2002 #4 Skrevet 20. juni 2002 Jeg er førstegangs gravid og har termin 16. februar :D Gratulerer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå