AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 noen gode tips til bra merker for kvise/nuppe hud? Anonymous poster hash: a170c...256
Mkay87 Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Hva har du brukt tidligere da? Hvordan er huden din ellers?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 har brukt oil of ulay serien. Aldri hatt problemer med den før. Har nå googlet og googlet og tror jeg har uren hud pga stress. er det noe "håp"? ts Anonymous poster hash: a170c...256
Mkay87 Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Er håp for alle;) mange gode produkter ute på markedet:) i alle prisklasser:) så spørs hvor mye du vil legge i det også Jeg slet også mye med uren hud pga stress,men jeg har funnet noe som har funket for meg..
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Er håp for alle;) mange gode produkter ute på markedet:) i alle prisklasser:) så spørs hvor mye du vil legge i det også Jeg slet også mye med uren hud pga stress,men jeg har funnet noe som har funket for meg.. jeg legger gjerne litt penger i det hvis det er noe som kan hjelpe. Hva bruker du da? Anonymous poster hash: a170c...256
Mkay87 Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har prøvd både Elixir(godt fornøyd men..), md formulations og mange andre merker fra hudpleiere,apotek osv... Men aldri hatt så fin hud etter at jeg begynte å drikke aloe vera+'bruke aloe vera hudpleie produkter hadde jeg visst om dette tidligere så har jeg spart utrolig mye penger...
Professor Orm Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Det høres litt ut som om det har hopet seg opp døde hudceller, da får man gjerne nupper. Akne er også en betennelsestilstand, og det er viktig du ikke irriterer huden ytterligere. Har du hatt det sånn lenge? Veldig mange anti-akne-produkter inneholder dårlige ingredienser, først og fremst alkohol (SD alkohol/etanol), og kan gjøre ting verre. Vær veldig nøye med hvilke produkter du bruker.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Synes Tea Tree serien fra The Body Shop er veldig bra. Jeg har fet hud som veldig lett får kviser om den blir utsatt for noe den ikke er vant til. Anonymous poster hash: 92c01...acd
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #9 Skrevet 7. juni 2014 hopet seg opp døde hudceller? huff.. hva kan jeg gjøre med det? er så takknemlig for alle innslag og tips takk. ts Anonymous poster hash: a170c...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå