AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Hei! Som tittelen sier, er det noen som har prøvd dette eller andre kosttilskudd mot spiseforstyrrelser som fks. bulimi eller overspising? Hva er din erfaring? Jeg begynner å bli desperat nå, jeg har ikke tilgang til hjelp hos psykolog her jeg bor.. og begynner nå å se etter andre ting, jeg har prøvd ALT annet, så hvis noen av dere har tips.. råd kom med det takk. Anonymous poster hash: 5b305...713
Brimi Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Dessverre tror jeg ikke det vil funke, men det går jo ann å prøve?
Gjest Blomst83 Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Kosttilskudd vil ikke hjelpe.Det må da finnes noe der du bor.Helsestasjon,psykisk uteateam,psyaktrisk hjemmetjeneste,helsesøster,fastelege osv.
Supraspinatus Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Mulig jeg ikke følger helt med i "siste nytt", men hvordan skal 5-HTP hjelpe deg med spiseforstyrrelser? Er ikke 5-HTP et forstadium til serotonin? Hvis du har lave nivåer av dette, påvist av lege, er ikke det kanskje mer riktig med et SSRI-preparat? Dersom du vil prøve å 5-HTP-tilskudd er det lurt på gjøre det i samråd med lege. Og det er sikkert ikke lurt å ta tilskuddet dersom du allerede går på et SSRI-preparat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå