AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Jeg er en jente på 18 år. Jeg har aldri hatt en kjæreste, men har veldig lyst på en! Jeg har holdt på med mange gutter, men av en eller annen grunn er de bare ute etter en ting hos meg, eller det er hverfall ingen som har vært forelsket i meg siden absolutt alle har hatt sex med andre jenter mens jeg har trodd at vi var i ferd med å bli sammen. Dette har gjort meg veldig usikker på gutter, så jeg er veldig tilbakeholden når noen snakker med meg. Ja, jeg har lyst på kjæreste, men ikke en sånn. Jeg bor i en liten by hvor alle kjenner alle. Er han ikke utro så er det et eller annet drama om at han er exen til venninna til venninna og hun prøver å ødelegge. Det er liksom aldri fredlig og naturlig. Jeg har ikke holdt på med en gutt på flere år nå, men for noen uker siden møtte jeg en gutt jeg følte meg veldig bra hos. Han ville ha sex første kvelden vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, men likevel aksepterte han at jeg ikke ville og inviterte meg til han noen dager etterpå også. Vi hadde ikke sex da heller, og siden har han ikke snakket noe med meg. Jeg har startet noen samtaler på facebook og vi snakker litt der, men det er en ganske klein samtale. To ganger har jeg startet samtalen i et håp om at han er ledig og vil finne på noe, men han har vært opptatt. Jeg vet ikke om jeg skal prøve meg på det en gang til. Jeg er så lei av alle guttene her. Jeg vil bli kjent med en ingen i nærområdet har hørt noe særlig om fra før, jeg vil ha en ny! Men jeg aner ikke hvordan jeg skal finne en sånn. Jeg bor som sakt i en liten by hvor alle kjenner alle, og for å finne noe annet må jeg bort fra dette området, og der kjenner jo jeg ingen.. Anonymous poster hash: c8725...e70
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Reis med en venninne på en weekend til et sted Anonymous poster hash: 82879...056
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Evt bli med på en aktivitet som foregår andre steder enn den byen som du bor i. Kanskje turer gjennom en turistforening, eller turer for single som arrangeres av div. reisebyrå/ foreninger. Anonymous poster hash: 82879...056
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Det å ville ha sex første kvelden er helt normalt. Du møter ei ny jente, det er spennende, lekent, gøy og du vil bare at det skal fortsette så lenge som mulig. De eneste gangene jeg ikke har hatt sex første møte selv er når jeg har kjent noen en stund før jeg "oppdager dem". Og jeg er ikke akkurat ekstrem på noen måte, jeg har en 2-3 flørter i året og noen ganger blir det langvarige forhold ut av det og, 1-3 år. Hele greia med ikke å ha sex første kvelden er bare noe som ligger i hodet ditt, det gjør det på ingen som helst måte billig, bare spontan. Noe som er viktig. Anonymous poster hash: 18cd7...177
Gjest Ung tøff mann Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 TS: Søk deg på skole et annet sted i landet etter videregående så ordner det seg nok
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Ikke stress med å få type... Sett heller pris på singeltilværelsen Alt kommer til sin tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå