Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg møtte en for 1 mnd siden, vi har blitt godt kjent allerede. Jeg sover hos han et par ganger i uken, vi har følelser for hverandre, kysser, koser og har sex. Når vi er voksen er det jo ikke sånn som på barneskolen at vi spør "vil du være sammen med meg?" så når vet vi egentlig om vi er kjærester? snakker vi om det? eller bare blir det sånn automatisk?

Anonymous poster hash: ea63a...933
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om det. Ikke lur.

AnonymBruker
Skrevet

Bare spør han? :vetikke:

Anonymous poster hash: c9dec...b18
  • Liker 1
Skrevet

Når vennene deres peker og synger: "kjærestepar, kjærestepar giftet seg i badekar" er dere sammen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når vennene deres peker og synger: "kjærestepar, kjærestepar giftet seg i badekar" er dere sammen.

LOL

Anonymous poster hash: ea63a...933

Skrevet

Bare å spørre han vet du :) Det enkle er ofte det beste :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vanlige er vel å spørre.

Anonymous poster hash: d8366...b57
AnonymBruker
Skrevet

Bare spør :-) "Er vi kjærester?" Ingen ting galt med det.

Anonymous poster hash: 0e8ae...98e

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Jupp! Hadde spurt rett ut. Hva skal jeg kalle deg? Kjæresten min? Manfriend? Flørt?

Gjest Pheel
Skrevet

En må "kjærestefri", rett og slett ta iniativet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ikke vet om man er kjærester eller ikke... Da er man det garantert ikke! Da er man kun k****kompis!

Anonymous poster hash: adfb4...339

Skrevet

Jeg spurte "vil du være kjæresten min?" siden jeg ikke var helt sikker på om vi kunne kalle oss det. Barneskolemodellen fungerer overraskende godt også i voksenlivet :)

Skrevet

1 mnd er veldig tidlig. Snakk om det men samtidig ikke legg så mye vekt på følelser. Det kan fort skremme han bort. Du vet jo faktisk ikke at han har følelser for deg med mindre han har sagt det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...