Anglofil Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #21 Skrevet 25. juni 2004 Hvis du trenger veiledning til hvor å drøfte og hvordan gjøre ditt og datt' date=' så er jo ikke eksamenen din verd en femmer spør du meg.[/quote'] Det er kanskje sant nok, men jeg visste at jeg var god for mer, og som lærer kunne hun ihvertfall fått meg i gang. En eksamen er ikke bare bare. For det første var jeg så nervøs at jeg klarte omtrent ikke å tenke, og dessuten; når min lærer skulle først spørre om noe, spurte hun om ting som jeg etter min mening trakk karateren ned. Jeg fikk på standpunkt karakteren 5, og etter min mening mener jeg helt og holdent kunne klart det, men det handler mye om min dagsform som elev og læreren som er der osv... Dessuten, jeg hadde vært "fornøyd" hvis jeg fikk en 4, jeg mener jeg fortjente bedre enn 3! Slik er det bare, men det er ikke mer å gjøre. Det var ikke snakk om veiledning til å drøfte, men å få en elev til å komme i gang. Mvh Yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2004 #22 Skrevet 25. juni 2004 Stakkars Om det er en trøst, fikk jeg 2 på en fin og bra utført tverrfaglig eksamen, og jeg sutret og tutet selv... jeg tror de feiler noe hele gjengen! Fysj! Spor opp adressa ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå