anxiety Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Noen her som har prøvd de? Mot veldig tørr hud, eller eksem? Sliter sånn med eksem, og har prøvd det meste..
Mkay87 Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Jeg har prøvd:) deler gjerne mine erfaringer:) Endret 6. juni 2014 av Mkay87
Asso Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Jeg er veldig glad i Forever Living produkter. Prøv gjerne Aloe Propolis Creme mot tørr hud =) Den er fet, men trekker godt inn og holder lenge =)
anxiety Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har prøvd:) deler gjerne mine erfaringer:) har svart deg:)
anxiety Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er veldig glad i Forever Living produkter. Prøv gjerne Aloe Propolis Creme mot tørr hud =) Den er fet, men trekker godt inn og holder lenge =) Ja, den jeg også ville kjøpe! Men hun jeg kjøpte hos anbefalte først aloe vera gelly gel. Pga åpne sår på hendene. Har det noe å si? 1
Asso Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Ja, den jeg også ville kjøpe! Men hun jeg kjøpte hos anbefalte først aloe vera gelly gel. Pga åpne sår på hendene. Har det noe å si? Aah.. Den kan nok funke den også, men hvis du sprekker opp pga tørr hud så ville jeg prøvd Propolis, men Gellyen hjelper nok godt mot sårene og leger de raskere =) Men min erfaring er at Propoliskremen gir veldig god fuktighet og ligger lenge i huden, jeg føler gele trekker veldig raskt inn. Men prøv deg frem, kjøp begge! =) Jeg bruker begge aktivt, spesielt nå som sola er kommet frem og jeg blir rød her og der Legg gelen i kjøleskapet, føles veldig godt på sår hud =)
Gjest brutal_mann Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Det er vel lite som har drept huden min raskere en disse her. Om jeg skal uttrykke meg dannet og vennlig om produktene så er ordet "søppel" det eneste jeg kan bruke.
ingerr Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Dessuten har Propolis og Aloe Vera gelen parabener i seg. Kan ikke være så bra i lengden.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #10 Skrevet 29. oktober 2014 Hvorfor er folk så hysteriske når det gjelder parabener? Etyl og metyl parabener er trygge å bruke Anonymous poster hash: a9ef4...207 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #11 Skrevet 29. oktober 2014 Du får i deg parabener gjennom mat også! Anonymous poster hash: a9ef4...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå