Lady Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Hva er det for noe? Trashy program på tv3. Du kan sjekke det ut på tv3play, og se hva du synes er mest trashy av det og PH.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Folksom føler seg overlegen fordi de ikke ser på PH. Det er faktisk mye mer patetisk etter min mening. Anonymous poster hash: 551d9...121 6
YoyoMa Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2014 Folksom føler seg overlegen fordi de ikke ser på PH. Det er faktisk mye mer patetisk etter min mening. Anonymous poster hash: 551d9...121 Ja, jeg føler meg skikkelig overlegen fordi jeg ikke synes noe om se oransje ungdommer som har droppet ut av videregående pule hverandre på tv. 5
Infinite Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Det er ikke uten grunn at det er en viss harryfaktor på de aller fleste av deltakerne der inne.
Gjest tsejG Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Folksom føler seg overlegen fordi de ikke ser på PH. Det er faktisk mye mer patetisk etter min mening. Anonymous poster hash: 551d9...121 Føler meg overlegen fordi jeg ikke ser på PH?? Å nei du, men jeg skal IKKE si hva jeg mener folk som SER PÅ det er, nei, det skal jeg altså langtifra nei... :fnise: 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Nå har jeg ikke sett norsk tv på en stund, men svaret er vel at det er det mest trashy som er på norsk tv, ja. Dette programmet på TV3, sånn mocumentary om noen på Frogner, det var også ganske trashy, men faktisk ikke så ille som Paradise Hotel. Fra utlandet har man jo The Only Way is Essex og Geordie Shore pluss diverse MTV-programmer som er helt for jævlige. Men Paradise er fremdeles med i toppen av trash. Anonymous poster hash: 3bc35...4a8 1
Lanista1984 Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Jeg likte å se på han fra Australia som elsket å holde slanger og krokodiller. Men så døde han. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Jeg likte å se på han fra Australia som elsket å holde slanger og krokodiller. Men så døde han. Kunne ingen andre overta stillingen hans? Jeg skjønner de blir litt skremt av tanken på å bli middag, men de kunne ærlig talt skjerpet seg.
Lanista1984 Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Kunne ingen andre overta stillingen hans? Jeg skjønner de blir litt skremt av tanken på å bli middag, men de kunne ærlig talt skjerpet seg. Andre har tatt over. De sitter i bur rundt hvithai. I bur.. Det er bare så feminint. 2
Gjest lurven Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Jeg likte å se på han fra Australia som elsket å holde slanger og krokodiller. Men så døde han. det som var litt ironisk var at han ikke ble drept av en slange eller krokodille
Lanista1984 Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 det som var litt ironisk var at han ikke ble drept av en slange eller krokodille Han så den ikke komme..
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #18 Skrevet 7. juni 2014 Jepp, folk som må lage tråder om hvor fælt det er Anonymous poster hash: caba9...47a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå