Gå til innhold

Bra lokale i Oslo der man kan ha med egen kokk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er på et tidlig planleggingsstadium, og er så heldige å ha en kokk i bekjentskapskretsen som har tilbudt seg å stå for bryllupsmiddagen vår. Dette setter vi utrolig stor pris på, fordi vi (og spesielt min kommende mann) er svært opptatt av mat og ønsker muligheten til å påvirke menyen utover "kombiner meny ut fra tre alternativer per rett", som virker å være standardalternativet på alle lokale-pakker jeg har funnet hittil.

Kjenner dere til lokaler i Oslo-området der man har tilgang på fullt utstyrt kjøkken og mulighet til å ha med egen kokk, men der lokalet har litt høyere standard en typisk skolegymsal/grendehus osv? Gjerne litt landlige lokaler.

Alle tips settes stooor pris på :)

Anonymous poster hash: 8e822...d27
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antall gjester, budsjett?

Anonymous poster hash: 36595...976
AnonymBruker
Skrevet

Fredriksborg på Bygdøy:)

Anonymous poster hash: 6df41...005

AnonymBruker
Skrevet

Antall gjester, budsjett?

Anonymous poster hash: 36595...976

Litt tidlig på planleggingen enda. :) Men estimerer rundt 75 gjester, vi er relativt fleksible på budsjett for lokale, siden vi håper på å spare litt med egen kokk.

Fredriksborg på Bygdøy:)

Anonymous poster hash: 6df41...005

Den så fin ut, takk!

Tar gjerne i mot flere forslag! Noen som er kjent med om man kan ha egen kokk hos Villa Eckbo? :)

Skrevet

Tar gjerne i mot flere forslag! Noen som er kjent med om man kan ha egen kokk hos Villa Eckbo? :)

Dette lurer jeg også på.. Vi vurderer Eckbo veldig sterkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...