Gå til innhold

Er ikke han interessert lenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 18 år. For noen uker siden ble jeg kjent med en gutt. Han spurte meg tidlig om å finne på noe, og jeg skal innrømme at jeg var litt skeptisk men jeg ble med. Dette endte med at jeg hadde lyst å bli bedre kjent med han, jeg har aldri følt meg så fort komfortabel med en gutt før! Allerede to dager etterpå spurte han om å finne på noe, så da var vi sammen igjen, og vi hadde samme stemningen og kommunikkasjonen da. Uka etter dette skulle jeg reise tre dager, han skulle hjem ( han bor bare på hybel her og jobber, skal flytte hjem i midten av sommeren ) og jeg skulle ha eksamen, så nå er det nesten to uker siden vi har vært sammen. Jeg prøvde å starte en samtale med han for å spørre om vi skulle finne på noe en dag, men da hadde ikke han kommet hjem, og etter det måtte jeg bare sette av tid til å øve på eksamen så jeg sa ikke noe om det. Vi kommuniserer ikke så bra på chat som på ekte så det er ganske døve samtaler, derfor er det på en måte litt kleint. Siden dette har vi ikke snakket noe, og det var snart en uke siden. Jeg lurte på om jeg skulle snakke med han idag og spørre om å finne på noe, men jeg er ikke helt sikker. Er ikke han interessert lenger? Jeg vil ikke akurat være påtrengende heller, og jeg har startet de siste samtalene uten å få noe skikkelig respons, og han spørr rett ut når han vil vi skal være sammen. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 79157...637
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spør han i dag om han vil finne på noe med deg, du. Om han ikke vil det (og ikke foreslår en annen dag eller lignende), så er han sannsynligvis ikke interessert.

Endret av olinari
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok han dessverre hadde snakket til deg mer om han var interessert. Men samtidig, dere kjenner jo ikke hverandre så godt? Gutter trenger ofte mer grunnlag for å virkelig vite om de liker ei jente. Ta en siste gang og snakk til han igjen da, og spør om å finne på noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...