AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har en yndlingsskjole som jeg bruker masse, er så utrolig fornøyd med den. Den kostet ca 350 kr. Nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe en eller to ekstra. For den kan jo bli slitt. Er det sykt? En i str L. Og en i str XL (i tilfelle jeg legger på meg, har akkurat gått ned 11 kg). Men vet det kanskje er litt spesielt? Eller har noen andre kjøpt en eller flere ekstra av sine yndlingsantrekk?Anonymous poster hash: 8442a...5ac
happiest Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Jeg ville kjøpt flere, og spesielt hvis det er flere farger i kjolen! 3
Jade Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Løp og kjøp hvis du har penger til det Det er noe jeg har gjort selv når jeg fant en fin bukse jeg likte 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Takk for oppmuntring, det var alt jeg trengte for å kjøpe Spurte først mannen min om råd, men han syntes selvsagt ikke det var nødvendig...Anonymous poster hash: 8442a...5ac
Gjest Blomst83 Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Jeg ville gjort det.Har et par plagg i skapet som jeg irrireter meg grønn over at jeg ikke kjøpte flere av når jeg hadde muligheten. Edit:Rettet opp i et par stygge skrivefeil Endret 6. juni 2014 av Blomst83
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Link til kjole? Anonymous poster hash: 7097b...be1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Link til kjole? Anonymous poster hash: 7097b...be1 Jeg tør ikke... Anonymous poster hash: 8442a...5ac
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Kjolen ble utsolgt i str L i nettbutikken mens jeg skrev dette inne på kvinneguiden skulle bestille, og da var den ikke på lager lengre. Jaja, penger spart til sommersalget.Anonymous poster hash: 8442a...5ac
Professor Orm Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Jeg er uten tvil for å kjøpe flere eksemplarer av yndlingsplagget sitt, såfremt det ikke kostet skjorta. Gjør det gjerne selv, klær kan bli ødelagt og slitt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Godt vi er flere Jeg var litt redd for at jeg hadde et shoppingproblem, men tror ikke det har bare skjedd ved noen få anledninger at jeg har kjøpt ekstra av et plagg (og har aldri angret).Anonymous poster hash: 8442a...5ac
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Hvis jeg finner klær jeg liker og som passer kjøper jeg ofte en ekstra i en annen farge hvis jeg liker de andre fargene. Jeg prøver å unngå å ha to helt like, for hvis jeg bruker de etter hverandre vil jeg ikke at folk skal tro at jeg går med det samme plagget i dagesvis. Anonymous poster hash: f5186...ffc
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Hvis jeg finner klær jeg liker og som passer kjøper jeg ofte en ekstra i en annen farge hvis jeg liker de andre fargene. Jeg prøver å unngå å ha to helt like, for hvis jeg bruker de etter hverandre vil jeg ikke at folk skal tro at jeg går med det samme plagget i dagesvis. Anonymous poster hash: f5186...ffc Hehe, jeg også tar pauser og bytter på (og vasker selvsagt plagget om det er skittent). Men to dager etter hverandre kan det hende jeg går med samme plagg. Så får folk tenke hva de vil. Anonymous poster hash: 8442a...5ac
Sunshine Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Det er kjempelurt å kjøpe flere for favorittplaggene blir mest brukt og fortest slitt. Jeg ble også veldig nysgjerrig på hvilken kjole det er...
Gjest Lille-pus Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Når man finnet et plagg som er helt perfekt i snitt, farve og stoff så hender det jeg kjøper to ja, gjerne i ulike farver. Favoritt skjørtene mine er blant slike plagg, - og de finner jeg ofte på salg i min størrelse, så da tar jeg gjerne med to for den ordinære prisen av ett.
Gjest Teora Skrevet 7. juni 2014 #15 Skrevet 7. juni 2014 Jeg har gjort det med jeans nylig - har en sort, smal jeans som sitter perfekt, så når det var 20% på alle jeans i butikken som fører den kjøpte jeg like godt en ekstra som ligger i skapet til den andre blir grå og slitt.
Gjest Allergikeren Skrevet 7. juni 2014 #16 Skrevet 7. juni 2014 Heller tre like favorittkjoler som brukes flittig enn tre ulike kjoler som bare er støvsamlere i skapet, syns jeg. Hva gjelder shoppingproblem kommer jo det helt an på hvor mye du shopper ellers.
Sunbeam Skrevet 7. juni 2014 #17 Skrevet 7. juni 2014 Hehe jeg har 5 av samme skjørtet, 7 av samme singlet, bare i ulike farger og motiv og 5 av samme teskjorte i ulike farger og motiv. Det blir jo nesten forskjellige plagg da selv om de er identisk i snitt og stoffinnhold og heter det samme. Jeg er samler opp når jeg finner et favorittplagg. Også jobber jeg i klesbutikk også så er kanskje over gjennomsnittet interessert i klær og mote kan man si..
Lady Skrevet 7. juni 2014 #18 Skrevet 7. juni 2014 Ja, kjøp en ekstra! Jeg har en yndlingstopp jeg angrer på at jeg ikke kjøpte to av.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #19 Skrevet 7. juni 2014 Det er kjempelurt å kjøpe flere for favorittplaggene blir mest brukt og fortest slitt. Jeg ble også veldig nysgjerrig på hvilken kjole det er... Det er kjempelurt å kjøpe flere for favorittplaggene blir mest brukt og fortest slitt. Jeg ble også veldig nysgjerrig på hvilken kjole det er... Jeg er redd for at noen skal si den er stygg Men den er fra Indiska (knelang, v-hals, korte ermer, tynn chiffon med mørkeblå bunn med motiv av blomster, og en underkjole:) Anonymous poster hash: 8442a...5ac
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #20 Skrevet 7. juni 2014 Hehe jeg har 5 av samme skjørtet, 7 av samme singlet, bare i ulike farger og motiv og 5 av samme teskjorte i ulike farger og motiv. Det blir jo nesten forskjellige plagg da selv om de er identisk i snitt og stoffinnhold og heter det samme. Jeg er samler opp når jeg finner et favorittplagg. Også jobber jeg i klesbutikk også så er kanskje over gjennomsnittet interessert i klær og mote kan man si.. Godt å få bekreftet at man er noenlunde normal Var som sagt redd jeg hadde et shoppingproblem, men det virker jo som dette er ganske vanlig. Som en sier, det er de klærne som blir mest brukt som blir mest slitt. Bare synd den ble utsolgt foran nesa på meg.Anonymous poster hash: 8442a...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå