AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Hvordan kan jeg fortsatt være venn med noen -men jeg ønsker ikke å se oppdateringer fra de eller at de skal se mine? Er det "ikke følg" knappen?Anonymous poster hash: 1d4cc...f77
Påfugl Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Jepp. Litt usikker på om du kan kontrollere om de kan se dine da, for da må jo de unfollowe deg.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Ved å trykke "Ikke følg" forblir vedkommende i din venneliste, men dukker ikke opp i nyhetsoppdateringen din. Han/Hun får ikke beskjed om dette. Denne personen vil imidlertid fortsatt se dine oppdateringer, det kan du lite gjøre ved annet enn å begrense dem til så så mange hver eneste gang du legger det ut - og jeg tror ikke du kan sende det ut til "Alle venner unntatt X". Da må du i så fall fjerne vedkommende som venn, og det kan det hende han/hun merker etter hvert. Anonymous poster hash: dbbcb...dc3
Lillie Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Man kan bestemme hvem som skal se hva. Det har jeg gjort, og har et par stykker på lista som ikke ser mine oppdateringer. Du kan gå på snarveier for personvern - hvem kan se de fremtidige innleggene mine - egendefinert (har kan du legge inn de du ikke ønsker skal se noe mener jeg å huske...). Du har fortsatt denne personen eller personene på vennelista. Endret 6. juni 2014 av Lillie
Lillie Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Og hvis du ikke ønsker å motta oppdateringer fra en bestemt person trykker du "ikke følg"knappen, ja.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Putt alle gjøker som du ikke ønsker at skal se oppdateringene i en egen liste, og så setter du at innlegg skal vises for alle untatt akkurat den listen. Noen mennesker bare er stress å slette fra FB, fordi de lager så utrolig mye drama av det.... Anonymous poster hash: 572fe...cf1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå