AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 1. Mye sminke 2. Gjøre seg søt 3. Ikke spise 4. Være enig i ALT han sier. 5. Skryting/snikskryting 6. For mange komplimenter 7. Være for mye på tilbudssiden http://www.side2.no/underholdning/7-ting-jenter-gjr-for-a-virke-tiltrekkende--som-ikke-funker/8451209.html Kvinner på KG sier seg uenige innen 10,......9..........8........7..........6........5.......4.......3..........2..........1........... Anonymous poster hash: 1887b...d2a 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Legg til løshår, løspupper, løsvipper, spraytan, fyll i lepper... and the list goes on and on and on... Anonymous poster hash: 7b1f3...6fd 8
Frisørdama Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Tja... det er vel sikkert en del jenter som gjør dette, og sikkert en del gutter som faller for det også... 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Med andre ord...overdrive alt? Gjelder begge veier. Overdrivelse er jo negativt i seg selv. Man kan jo si dette om alt? Anonymous poster hash: 40739...9ef 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Alle menn er forskjellige, men akkurat de 7 her traff spikeren på hodet Anonymous poster hash: 0ba28...5b4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 kan jo være noe av det som funker for noen, varierer fra menneske til menneske ... Anonymous poster hash: cbe77...935
Tøytigern Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 De smakløse klærne de tror er tiltrekkende, da? Sånt som får dem til å se ut som billige horer. Sett det på lista. Det samme med de neglene som er fulle av glitter, lakk og stæsj,men som er fulle av drit og bakterier under og ser ut som de kan brukes til å åpne hermetikkbokser med? Hva med dem? Eller skoa de ikke kan gå hjem med, fordi de får vondt i føttene og kramper i leggene,men som de later som de elsker? Selvbruningen som gjør dem orange eller skokremfarget? "Gjøre seg søt" oppsummerer jo en haug av de punktene som nevnes.Men de som gjør seg hjelpeløse. Gud bedre. Samt jenter som faker interesse for det gutta driver med. 6
Gjest BettyBoop Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 De smakløse klærne de tror er tiltrekkende, da? Sånt som får dem til å se ut som billige horer. Sett det på lista. Det samme med de neglene som er fulle av glitter, lakk og stæsj,men som er fulle av drit og bakterier under og ser ut som de kan brukes til å åpne hermetikkbokser med? Hva med dem? Eller skoa de ikke kan gå hjem med, fordi de får vondt i føttene og kramper i leggene,men som de later som de elsker? Selvbruningen som gjør dem orange eller skokremfarget? "Gjøre seg søt" oppsummerer jo en haug av de punktene som nevnes.Men de som gjør seg hjelpeløse. Gud bedre. Samt jenter som faker interesse for det gutta driver med.er enig i alt du sier, men sistnevnte gjør jo gutter som er interessert i jenter og. 1
Anoia Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Samt jenter som faker interesse for det gutta driver med. Hvordan vet du om de faker eller ikke da?
Chloe- Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Har min egen liste jeg: 1. Prate med babystemme. 2. Kle seg for utfordrende. 3. Digge kjæresten pinlig hardt i sosiale medier. 4. Tro at sjalusi er et tegn på kjærlighet. 5. Ikke bruke beskyttelse fordi "sexen blir bedre for hans del". 6. Droppe alt sosialt liv som ikke dreier seg om han. 7. Late som man er en "guttejente", når man egentlig bare er oppmerksomhetssyk. 20
Tøytigern Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 er enig i alt du sier, men sistnevnte gjør jo gutter som er interessert i jenter og. Faker de interesse for ballett-treninger og OneTreeHill på TV, for å imponere jenter? 1
Tøytigern Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Hvordan vet du om de faker eller ikke da? Ei jente som i følge sine venner aldri har sett sport før, som karslig jekker opp en øl og benker seg i sofaen med "gutta" for å se VM, uten å kunne navnet på en eneste spiller eller klubb, faker interesse. Ei jente som infinner seg i garasjen på kveldstid der gutta mekker, og sitter og fniser uten å ane hva som befinner seg under et panser eller hvilken årsmodell man skrur på, faker interesse for bil. Sånt vet man. Endret 6. juni 2014 av Tøytigern 2
Gjest BettyBoop Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Faker de interesse for ballett-treninger og OneTreeHill på TV, for å imponere jenter?har vært borti de som faker å ha samme musikksmak som meg og å like å se de ssmme seriene iallefall.. jeg tar det litt som et kompliment jeg da. Endret 6. juni 2014 av BettyBoop 3
Tøytigern Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 (endret) har vært borti de som faker å ha samme musikksmak som meg og å like å se de ssmme seriene iallefall.. Uff, jeg syns bare det blir kleint. Endret 6. juni 2014 av Tøytigern
Anoia Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 (endret) har vært borti de som faker å ha samme musikksmak som meg og å like å se de ssmme seriene iallefall.. jeg tar det litt som et kompliment jeg da. Haha, det har jeg opplevd fra gutter flere ganger. Men det beste var da en fyr prøvde å imponere søsteren min ved å snakke om hvordan han elsket favorittbandet vårt - og siterte ordrett ting jeg hadde sagt om musikken da jeg pratet med ham uka før (da hadde han aldri hørt om bandet). Søsteren min kom sprudlende hjem og bare "Åååh, vi har heelt lik musikksmak, he totally gets it! Han sa sånn og sånn..", og jeg fikk meg en god latter (hun lo godt etterhvert hun også) Endret 6. juni 2014 av Anoia
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 1. Være tøff og uavhengig for å virke mystisk. 2. Ikke barbere seg under armene for å være sterk og annerledes. 3. Fronte feminisme for å virke smart. 4. Ikke bruke sminke for å være naturlig 5. Ikke drive med trening for å være myk og feminin. 6. Være vegetarianer for virke samfunnsengasjert 7. Ha kort frisyre for å være praktisk Anonymous poster hash: cfb25...457 8
netpuppy Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 har vært borti de som faker å ha samme musikksmak som meg og å like å se de ssmme seriene iallefall.. jeg tar det litt som et kompliment jeg da. Kjæresten min latet som han likte å høre på yndlingsbandet mitt og se på noen av de særere tv-seriene jeg liker. Nå hører jeg musikken på headset og må se på tv-seriene mine sjøl Men det jo litt søtt da, han prøvde jo bare å gi et godt inntrykk. Han syns kanskje ikke "Du har ræva smak" var veien å gå..? 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Elsker når jenter gjør seg søte for meg jeg Så den listen hvertfall ikke for alle menn. Anonymous poster hash: 4041c...8a4
lillbilly Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Kjæresten min latet som han likte å høre på yndlingsbandet mitt og se på noen av de særere tv-seriene jeg liker. Nå hører jeg musikken på headset og må se på tv-seriene mine sjøl Men det jo litt søtt da, han prøvde jo bare å gi et godt inntrykk. Han syns kanskje ikke "Du har ræva smak" var veien å gå..? Eller så ville han bare gjøre noe hyggelig sammen med deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå