AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Typen og jeg har hatt et litt turbulent forhold så langt. Jeg har hatt mye humørsvingninger som har gått utover han. Jeg har periodevis sagt ting som "jeg er bare sammen med deg foreløbig fordi jeg ikke har lyst å være alene.", "dette er bare et avhengighetsforhold og ikke the real thing". Har såret han med å si stygge ting jeg visste ville såre for å få ut frustrasjon, og vært generelt kald, avvisende, sjalu og anklagende. Mye tårer og klaging om mitt eget liv pga depresjon og mye kritikk av han som person. Så med andre ord hang forholdet i en veldig tynnslitt tråd og kommunikasjonen var elendig- følelsene var svekket fra begges side. Ei relativt ny venninne av han begynte å gi litt miksede signaler til han noe han ikke fortalte meg om på den tiden det foregikk. Denne dama ville ha hjelp av typen til å fikse og ordne forskjellige saker og ting. De hadde en god del kontakt på mld, facebook og snapchat, og han var veldig ivrig på å finne ut hav disse miksede signalene skulle bety. Igjen dette var noe han ikke ville informere meg om men finne ut av selv. Det kan se slik ut at hun mest sannsynlig har synes det var gøy å fyre han opp og vippe han litt av pinnen med kommentarer som hadde en flørtende og antydende undertone. Og han har gjort det samme tilbake. Etter en del fram og tilbake ordnet vi opp og har hatt det ganske fint sammen siden, funnet tilabake til godheten vi hadde før. Men jeg klarer ikke helt å legge det bort så jeg har spurt om han ikke kunne bare være helt ærlig om den kontakten de hadde og hensikten med den fra hans side. Han er en sensitiv sjel, og har et stort behov for bekreftelse og oppmerksomhet grunnet en oppvekst preget av avvisning, mangel på aksept og mobbing(adhd). Jeg ga vel han grunn til å tro at jeg avkydde han et punkt. Han fikk komplimenter og oppmerksomhet av denne dama og hun var usedvanlig pratsom og hyggelig i mot han, selv om hun aldri antydet at hun ville noe mer. Saken er at han innrømmet nylig at det ikke bare var nyskjerrighet for å finne ut om hun var interessert for bekreftelsens del, men at det og rett og slett dreide seg om å undersøke mulighetene for en rebound da forholdet vårt i hans øyne gikk mot slutten. I følge han ga jeg ingenting av meg selv og virket ikke villig til å jobbe med meg selv, og mulighet for sex med henne som en rebound lokket. Han spurte henne om de ikke skulle finne på noe sammen, med den hensikt av at han ville sjekke hvordan terrenget var. Det ble aldri til det men likevel, det var noe han "planla" bak min rygg-og få til en plan B. Han påstår at han ikke ville vært utro, at det er under hans verdighet, det hadde han opplevd selv så det var ikke en smerte han ønsket å påføre noen. Han ville vente til forholdet var over, noe han regnet med at det ville bli siden det var så mye krangling og kulde mellom oss. Jeg ble veldig satt ut nå når jeg fikk vite dette, og kjenner at jeg ikke helt vet om jeg klarer å komme over det der.. Kan jeg bare takke meg selv her eller er dette en uakseptabel handling fra hans side? Anonymous poster hash: fc3e9...566 1
Gjest Vampen Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Du fortalte ham at du bare var sammen med ham midlertidig, og lurer på om det er uakseptabelt at han tenkte på å finne rebound? Ja, det er jo kjemperart at han trodde forholdet var på vei i grøfta, så fy ham. 10
Apehjerne Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Du er en bitch mot han trekkes mot noen som er hyggelig mot han. Ja,,ta deg selv 5
Red-Ruby Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Du fortalte ham at du bare var sammen med ham midlertidig, og lurer på om det er uakseptabelt at han tenkte på å finne rebound? Ja, det er jo kjemperart at han trodde forholdet var på vei i grøfta, så fy ham. Det,toppet med at hun visste at han hadde barndom fult av avvisning og mobbing.... Ja,ts, du har bare å takke deg selv.. 8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Ja, dette er din egen feil. Du behandlet han helt uakseptabelt. Anonymous poster hash: 17d41...bf3 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Ja. Du kan takke deg selv. Du eier vel ikke en halv rett til å kritisere han engang. De fleste av oss ønsker en hyggelig kjæreste, ikke en som oppfører seg som en regelrett drittsekk. Håper han finner seg en søt jente snart som er hyggelig mot han. Anonymous poster hash: 5b522...2b9 3
Hjertefisk Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Hadde kjæresten min sagt bare èn av de tingene du har sagt til han, en eneste gang - hadde jeg blitt dypt såret og revurdert hele forholdet. Man kan ikke unnskylde sånne utblåsninger som det der. 4
netpuppy Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Ja, du har deg selv å takke. Han fortjener bedre og jeg håper at du prøver å være en han fortjener. Ingen fortjener å bli trykt ned psykisk på den måten du beskriver og det er vel heller et sunnhetstegn at han undersøker alternativene sine. Endret 6. juni 2014 av netpuppy 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 At du i det heletatt kan tenke i de baner at dette kan ha vært hans feil viser jo at du til de grader mangler empati og virkelighetsforståelse. Anonymous poster hash: a286d...8b9 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 du kan takke deg selv. Anonymous poster hash: 25640...fb5 2
Gjest BettyBoop Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Typen og jeg har hatt et litt turbulent forhold så langt. Jeg har hatt mye humørsvingninger som har gått utover han. Jeg har periodevis sagt ting som "jeg er bare sammen med deg foreløbig fordi jeg ikke har lyst å være alene.", "dette er bare et avhengighetsforhold og ikke the real thing". Har såret han med å si stygge ting jeg visste ville såre for å få ut frustrasjon, og vært generelt kald, avvisende, sjalu og anklagende. Mye tårer og klaging om mitt eget liv pga depresjon og mye kritikk av han som person. Så med andre ord hang forholdet i en veldig tynnslitt tråd og kommunikasjonen var elendig- følelsene var svekket fra begges side. Ei relativt ny venninne av han begynte å gi litt miksede signaler til han noe han ikke fortalte meg om på den tiden det foregikk. Denne dama ville ha hjelp av typen til å fikse og ordne forskjellige saker og ting. De hadde en god del kontakt på mld, facebook og snapchat, og han var veldig ivrig på å finne ut hav disse miksede signalene skulle bety. Igjen dette var noe han ikke ville informere meg om men finne ut av selv. Det kan se slik ut at hun mest sannsynlig har synes det var gøy å fyre han opp og vippe han litt av pinnen med kommentarer som hadde en flørtende og antydende undertone. Og han har gjort det samme tilbake.Etter en del fram og tilbake ordnet vi opp og har hatt det ganske fint sammen siden, funnet tilabake til godheten vi hadde før. Men jeg klarer ikke helt å legge det bort så jeg har spurt om han ikke kunne bare være helt ærlig om den kontakten de hadde og hensikten med den fra hans side. Han er en sensitiv sjel, og har et stort behov for bekreftelse og oppmerksomhet grunnet en oppvekst preget av avvisning, mangel på aksept og mobbing(adhd). Jeg ga vel han grunn til å tro at jeg avkydde han et punkt. Han fikk komplimenter og oppmerksomhet av denne dama og hun var usedvanlig pratsom og hyggelig i mot han, selv om hun aldri antydet at hun ville noe mer. Saken er at han innrømmet nylig at det ikke bare var nyskjerrighet for å finne ut om hun var interessert for bekreftelsens del, men at det og rett og slett dreide seg om å undersøke mulighetene for en rebound da forholdet vårt i hans øyne gikk mot slutten. I følge han ga jeg ingenting av meg selv og virket ikke villig til å jobbe med meg selv, og mulighet for sex med henne som en rebound lokket. Han spurte henne om de ikke skulle finne på noe sammen, med den hensikt av at han ville sjekke hvordan terrenget var. Det ble aldri til det men likevel, det var noe han "planla" bak min rygg-og få til en plan B. Han påstår at han ikke ville vært utro, at det er under hans verdighet, det hadde han opplevd selv så det var ikke en smerte han ønsket å påføre noen. Han ville vente til forholdet var over, noe han regnet med at det ville bli siden det var så mye krangling og kulde mellom oss. Jeg ble veldig satt ut nå når jeg fikk vite dette, og kjenner at jeg ikke helt vet om jeg klarer å komme over det der.. Kan jeg bare takke meg selv her eller er dette en uakseptabel handling fra hans side? Anonymous poster hash: fc3e9...566 Du kan takke deg selv. Jeg hadde vurdert det samme om jeg var i hans sko. 2
Fraggzy Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 At du reagerer på at han holdt dette skjult for deg er mildt sagt tullete. Etter alle de kommentarene hva tror du ikke han hadde fått høre dersom han hadde sagt noe til deg? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Dette fortjente du. Du har vært direkte rotten mot ham over lengre tid, og blir overrasket over at han begynner å se seg om etter andre muligheter? Nå straffer du ham jo for noe DU har drevet ham til. Ufyselig oppførsel!Anonymous poster hash: 319c4...94f 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Ja du har deg selv å takke. Anonymous poster hash: 240f9...7de 1
Gjest alegria Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 For et råttent menneske du er. Håper han får øynene opp snart. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Utrolig at gutten har tilgitt deg ts. 2
Jolene Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 For en regelrett jævel du har vært mot han, også presterer du å tenke i de baner etter den oppførselen der?! Håper han dumper deg! 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Harde ord, men jeg vet jeg har vært vond i mot han og sagt helt horrible ting man rett og slett ikke sier til noen man er glad i-uansett. Men det har vært mye løgn, konfliktskyhet og tull fra hans side også, så jeg har hatt en enorm usikkerhet hele veien da tillitten har manglet. Og jeg har hatt en mildt sagt kjip oppvekst selv også og sliter mye med psyken. Det er noe jeg forøvrig har tatt tak i. Anonymous poster hash: fc3e9...566 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Mange som tydeligvis ikke er så fan av deg, TS Jeg synes det er bra at du har innsett ting, det krever jo en viss mengde selvinnsikt. Du har nok deg selv å takke, men jeg forstår det faktisk godt. jeg drev også bort typen på samme måte som du gjorde, og det gjør vondt. jeg sliter jeg også, men prøver å ta tak i det og ta tiden jeg trenger før jeg prøver meg i et forhold på nytt. Håper du får behandling av noe slag, for sånt går jo ikke akkurat over av seg selv, desverre :\ Anonymous poster hash: 9197b...d67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå