AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 -Ingen jobb, eller noen ambisjoner om jobb. -Ingen sparepenger, null økonomisk sans. -Ingen fast boplass. -Har ikke sertifikat. -Ingen plan om barn. -Har vært student i 7-8 år. -Fester hver helg. MEN...han er veldig kjekk, hyggelig og generelt en veldig interessant person. Ville dette vært dating/kjæreste-materiale for deg? Anonymous poster hash: 17c01...ade
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 -Ingen jobb, eller noen ambisjoner om jobb. Anonymous poster hash: 17c01...ade Røyk på den, greit å ikke ha jobb, ikke greit å ikke ha ambisjoner om jobb. Anonymous poster hash: f0705...c82 7
Gjest alegria Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Aldri i livet. Klarer ikke menn uten ambisjoner. 1
Britt Banditt Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Å ikke ha jobb eller ambisjoner om jobb, ingen økonomisk sans og at han festet hver helg hadde vært dealbreakere for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Nei. Men jeg hadde sikkert datet en som hadde alt på listen men ikke var kjekk. "Hyggelig" er ikke akkurat noe som skiller en. Det er mer hva jeg forventer av mennesker. Anonymous poster hash: e6c5c...6eb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 turn-off må ha ambisjoner, ikke med nødvendigvis jobben, men en hobby eller kunst eller noe sånt. Anonymous poster hash: ceb78...61f
netpuppy Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Har vært sammen med en sånn en. Det er ikke verdt det! Ser ut som en man, oppfører seg som en guttunge
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Hyggelig skulle bare mangle, "interessant person" er en smakssak, kjekk er overvurdert, og ingen av delene kan gjøre opp for en uambisiøs fjott som tydeligvis ikke har verken evnen eller interessen til å få orden på livet sitt. Nei. Ikke en gang knullemateriale. Anonymous poster hash: 2d2c2...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Røyk på den, greit å ikke ha jobb, ikke greit å ikke ha ambisjoner om jobb. Anonymous poster hash: f0705...c82 Aldri i livet. Klarer ikke menn uten ambisjoner. Å ikke ha jobb eller ambisjoner om jobb, ingen økonomisk sans og at han festet hver helg hadde vært dealbreakere for meg. turn-off må ha ambisjoner, ikke med nødvendigvis jobben, men en hobby eller kunst eller noe sånt. Anonymous poster hash: ceb78...61f Har vært sammen med en sånn en. Det er ikke verdt det! Ser ut som en man, oppfører seg som en guttunge Rettelse må være rik. Anonymous poster hash: bbd8e...ecf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 TS: Altså, man kan si at personen har litt ambisjoner, men det blir mye ønskedrømming. (Tenk musiker/kunstner/forfatter) Har litt sånn "Kan gå på NAV til prosjektet mitt slår igjennom" holdning. Anonymous poster hash: 17c01...ade
Britt Banditt Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Rettelse må være rik.Anonymous poster hash: bbd8e...ecf Ingen av de jeg har vært sammen med har vært i nærheten av å være rike. Ikke er jeg det selv heller. Men jeg har da en jobb, ambisjoner og økonomisk sans for det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 TS: Altså, man kan si at personen har litt ambisjoner, men det blir mye ønskedrømming. (Tenk musiker/kunstner/forfatter) Har litt sånn "Kan gå på NAV til prosjektet mitt slår igjennom" holdning. Anonymous poster hash: 17c01...ade Det er nesten enda verre. Da er du ikke bare uambisiøs, du er litt dum også. Anonymous poster hash: 2d2c2...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Rettelse må være rik. Anonymous poster hash: bbd8e...ecf Rikdom og ambisjoner går gjerne hånd i hånd. Det er nok derfor vi kvinner finner det tiltrekkende. Anonymous poster hash: 76720...d5a
Gjest Absolutt Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Ikke dating materiale. Hvis du er fysisk og psykisk frisk, kan du ta deg en jobb som alle andre. Blir sabla provosert av holdningen om at NAV skal finansiere hverdagen mens du venter. Det er ikke det vi betaler skatt for, ta deg sammen.
skyflakes Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Rettelse må være rik. Anonymous poster hash: bbd8e...ecf En ting er å være rik, en annen ting er å ha råd til å holde seg i live. Hvordan skal man ha råd til mat, leie og andre ting hvis man ikke har jobb og ingen sparepenger?
Gjest Lille-pus Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Om vi ser bort fra at nevnte herremann er i yngste laget: Nope. Dette er en fyr som bare 'seiler' gjennom livet på en bølge av fest og øl. Ingen ambisjoner og ingen økonomisk sans. "Hus under hver busk" var det haren sa.... og så ble det vinter med sprengkulde 2
Gjest alegria Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Rettelse må være rik.Anonymous poster hash: bbd8e...ecf Åh kjære vene, hva skulle vi gjort uten anonymbrukere her inne som tror de vet alt. Når en mann ikke har ambisjoner betyr det for meg at han ikke har noen mål eller pågangsmot. Skjønner det var et sårt punkt for deg.
Surriball Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 -Ingen jobb, eller noen ambisjoner om jobb. -Ingen sparepenger, null økonomisk sans. -Ingen fast boplass. -Har ikke sertifikat. -Ingen plan om barn. -Har vært student i 7-8 år. -Fester hver helg. MEN...han er veldig kjekk, hyggelig og generelt en veldig interessant person. Ville dette vært dating/kjæreste-materiale for deg? Anonymous poster hash: 17c01...ade Tror alle overnevnte punkter gjør ham udatebar for meg. Et punkt er ikke dealbreaker alene, men flere sammen? Nja. Student uten eget sted å bo er en selvfølge, men da er man jo på vei et sted. Evig student uten ambisjoner om jobb, uten økonomisk sans = katastrofe.
Ferny Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 -Ingen jobb, eller noen ambisjoner om jobb. -Ingen sparepenger, null økonomisk sans. -Ingen fast boplass. -Har ikke sertifikat. -Ingen plan om barn. -Har vært student i 7-8 år. -Fester hver helg. MEN...han er veldig kjekk, hyggelig og generelt en veldig interessant person. Ville dette vært dating/kjæreste-materiale for deg? Anonymous poster hash: 17c01...ade Hvordan kan man studere i åtte år uten å ha noen ambisjoner knyttet til fremtidig jobb? Henger ikke på grep. Men nei, han høres ikke ut som noe for meg i hvert fall. Det finnes veldig kjekke og spennende personer som også fungerer på områder som jobb og økonomi i tillegg - heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå