AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Til over kneskålene? Lenger opp? Eller barberer dere helt opp til over rumpa? Selv har jeg alltid barbert til rett over knærne, men lurer på om det ikke er nok. Har jo litt hår på lårene også, men de er i det minste veldig lyse. Menn, gjør det dere noe om en kvinne har litt lyse hår på lårene? Barberer ellers under armene og "nedentil".Anonymous poster hash: de6ff...a2d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Jeg tar kun opp til knærne, noen ganger knærne også, men bare om sommeren. Resten er så lite og så lyst at jeg ikke gidder å bry meg selv i kort shorts eller bikini:P Anonymous poster hash: f07e1...ad0 3
skyflakes Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Til knærne. Har vokset lårene et par ganger tidligere, men det bryr jeg meg ikke om nå.
netpuppy Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Der jeg har mørke hår, dvs. til og med knærne. Skulle jeg barbert vekk alle lyse hår måtte jeg jo tatt hele kroppen, man har jo ett lite dunlag over alt
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Var ikke meningen å poste tre ganger. Tull med nettet. De andre må gjerne slettes. TS.Anonymous poster hash: de6ff...a2d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Normalt barberer jeg kun opp til knærne, men om sommeren tar jeg også lårene. Uansett om hårene er lyse har jeg en god del av dem, og de vises godt i solen. Anonymous poster hash: 1395d...31a
Red-Ruby Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Shaver der det er behov for, så blir lårene også ja. Ser ikke problem med det For dere som shaver anbefaler jeg anti-hair grow krem. Det hjelper faktisk veldig Endret 6. juni 2014 av Blue-Jeans 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Skrev i en annen tråd også, men kan lime det inn her: Er mann og det gjør meg forsåvidt ingenting. Skal gjerne føles ganske mykt, ellers er det ikke så nøye. Sannsynligvis hadde jeg bare ikke lagt merke til det, egentlig. Omtalte eksdama som brunette de første tre månedene av forholdet før jeg plutselig kom på at hun var blond. Hadde derfor neppe merket det her. Anonymous poster hash: 5e563...fe6 2
skruf Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Tar bare opp til knærne. Har minimal hårvekst, så de få lyse dunene på lårene får bare være der. Har nesten ikke hår på leggene heller forsåvdt, bare helt nederst på leggen..
volvo22 Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Hårvekst har aldri skadet noen Noen av oss synes til og med det er fint med naturlige damer. Ingen skulle føle at de trenger å barbere,uten at det er fordi de selv liker det best !
Druid Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Menn, gjør det dere noe om en kvinne har litt lyse hår på lårene? Barberer ellers under armene og "nedentil".Anonymous poster hash: de6ff...a2d Personlig? Jeg driter i hår, bare det er borte der du vil at jeg skal putte tunga mi. Enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Jeg barberer til kneet, altså oppå selve kneet men ikke over der. Har veldig lange hår på lårene, men de er ikke så mørke. Får stubber med en gang, så blir et slit å gå over lårene hver dag. Har en fenomenal hårvekst overalt, selv om jeg er lyshåret. Har vokset lårene før, men det er for dyrt. Barbering nedentil er veldig smertefullt for meg, uansett hvordan jeg gjør det, vokser ut med en gang og stikker og smerter sykt. Men det må til for det er ubehagelig med hår der også. Lugger osv. Syns folk med sparsom hårvekst er så heldige! Anonymous poster hash: fa6fb...5cd
volvo22 Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Jeg barberer til kneet, altså oppå selve kneet men ikke over der. Har veldig lange hår på lårene, men de er ikke så mørke. Får stubber med en gang, så blir et slit å gå over lårene hver dag. Har en fenomenal hårvekst overalt, selv om jeg er lyshåret. Har vokset lårene før, men det er for dyrt. Barbering nedentil er veldig smertefullt for meg, uansett hvordan jeg gjør det, vokser ut med en gang og stikker og smerter sykt. Men det må til for det er ubehagelig med hår der også. Lugger osv. Syns folk med sparsom hårvekst er så heldige!Anonymous poster hash: fa6fb...5cd Huff,synd at du plages sånn med hår og barbering Og synd at hårvekst ikke er mer akseptert på kvinner
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Tar opp til knærne (rett under, ikke selve knærne).Anonymous poster hash: a5c8b...65b 1
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har så mørke hår at jeg må shave lårene også. Nå har jeg ikke giddet å barbere leggene i det hele tatt siden august i fjor, så har fortsatt vinterpelsen på. 1
volvo22 Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har så mørke hår at jeg må shave lårene også. Nå har jeg ikke giddet å barbere leggene i det hele tatt siden august i fjor, så har fortsatt vinterpelsen på. Synes det høres bare fint ut med vinterpels jeg
Pearl2.0 Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Tar alt, helt opp. Synes ikke det er noe stress, går bare over med høvelen i dusjen. Er heldig som ikke har sensitiv hud så trenger ikke å styre med skum og slike greier Det gjør jeg bare innimellom. Jeg synes det ser litt rart ut når man kutter regelrett rett over knærne hvis man har en del hår over den grensa. Det vises veldig godt. 2
Freaky Fly Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Til og med mesteparten av lårene. Har lyse og lite hår på lårene, men synes uansett ikke det er noe pent når jeg ser andre ha tydelige hår på lårene om sommeren, så da tar jeg alt. Hårene på legger/lår vokser ganske sakte da, så jeg tar det bare rundt en gang i uka. Ikke så stress da.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Takk for svar, alle sammen. Mine vises også bare i skarpt lys på nær hånd. Det er såpass lite at jeg ikke har sett noe problem med det før, men i det siste har jeg møtt på mange kvinner som er helt glattbarbert fra under navlen og ned til tåspissene, og lurte på om jeg hadde misforstått uttrykket "barbere leggene". Føler ikke noe behov for å gjøre det selv, vil bare ikke bli sett på som hårete og ufeminin i motsetning til andre. Myke er lårene mine uansett, så da lar jeg dem være. Takk igjen! TS.Anonymous poster hash: de6ff...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå