AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 At det er over, ikke mer å hente i forholdet? Hvor mye krangling "er greit", hva er greit å si og tilgi? Hvordan ber man om en pause? Når VET man at det er riktig å skille lag? Anonymous poster hash: e8497...8ad
bergen2 Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Du vet vel at det er riktig å skille lag når du ikke vil tilbringe tid sammen med partneren din over en lengre periode. Når du ikke lenger tenker på en fremtid sammen. Angående krangling er det ikke lett å si noe da man er forskjellige. Noen takler å krangle mye mens andre takler det ikke i det hele tatt..
Red-Ruby Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Når man er trist mer enn glad. Når man brytes ned mer enn man bygges opp. Når det er mer hat enn det er kjærlighet. Når fremtiden er noe urealistisk som man gruer seg til. Man må spørre seg selv: hva får jeg i dette forholdet? Er det dette jeg il ha i et forhold? Spør deg selv : hva hadde du sagt til din venninne, hvis hun hadde sånn forhold du har? 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Når det ikke er en fremtid. Enten fordi en eller begge ikke har grunn til å tro at ting bedrer seg - dvs. kranglingen gjelder personlighetstrekk eller permanente uenigheter. Eller fordi det er ting utenfor det som står i veien - distanse, fremtidsplaner, mål, hva man vil ha ut av forholdet, verdier. Anonymous poster hash: 30e41...bea
Mrs Smith Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Når man er trist mer enn glad. Når man brytes ned mer enn man bygges opp. Når det er mer hat enn det er kjærlighet. Når fremtiden er noe urealistisk som man gruer seg til. Man må spørre seg selv: hva får jeg i dette forholdet? Er det dette jeg il ha i et forhold? Spør deg selv : hva hadde du sagt til din venninne, hvis hun hadde sånn forhold du har? Enig i dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå