Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #1 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg/vi har kjøpt meg en såkalt "pung-ring". For meg kjennes det godt, og jeg liker faktisk å gå med den på, gjerne hele dagen. Den holder opphisselsen/kåtheten ved like. Men så er det da slik at min kone synes det blir for "homo-aktig". (ikke missforstå, det har ingen ting med fordommer å gjøre). Hun synes det "ser" rart ut. Jeg har de siste dagene brukt den i smug, og det er jo greit nok. (skader ingen) Hva er deres mening/smak/erfaring ? hilsen en chris, som har "hemmelig" ring :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puz Skrevet 21. juni 2002 #2 Del Skrevet 21. juni 2002 Har vurdert å kjøpe en sånn til elskeren min jeg! Tror nok han hadde likt det! Må være litt deilig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 41 Skrevet 22. juni 2002 #3 Del Skrevet 22. juni 2002 Hva er en pung-ring og hvor får man tak i den ? Er jeg gået glip av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #4 Del Skrevet 24. juni 2002 Jeg vil anbefale det på det sterkeste. Det var litt rart i begynnelsen å se sin kjære med den på, men det varte lenger og ble mye bedre for han også. Men det er kanskje ikke så lurt å bruke det veldig lenge om gangen da blodtilførselen blir stoppet?! Det er jo derfor "kåtheta" varer så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #5 Del Skrevet 25. juni 2002 Det er forskjell på penis-ring og pung-ring. Dessuten finnes det kombinasjoner. Pung-ringer finnes i to varianter: den ene legges rundt både pung og penis. (Alt stappes i gjennom) Den andre legges rund pungen, og strammer "stenene". Jeg har en som dekker begge varianter, to ringer altså. Rene Penisringer, stopper blodet og det blir vondt etter en stund. Pungring er etter min erfaring behagelig å gå med lenge. Men ja, det ser litt snålt ut. Andre erfaringer ? Leif. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #6 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg bruker en ring rundt pungen når vi har sex. Pungen blir stram og glatt, og kona liker det godt. Det var faktisk hun som kjøpe den. Jeg kjenner ingen ubehag, selv om jeg har den på en tid. Kan trygt anbefales. Mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå