Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om "brudepakke" fra hotellet der vi skal overnatte. Rommet koster da nesten dobbelt så mye som ellers. Er det noen som har en idè om hva en brudepakke kan være? Har søkt på nettet, men ikke funnet noe. Har sendt mail til hotellet, men jeg regner med det tar litt tid før jeg får svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som et triks for å tjene masse penger. Kanskje dere får frokost på rommet? Og ellers litt ekstra oppvarting.

Men ville nå bare ventet på svar fra hotellet.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det innebærer at det står champagne på rommet når dere kommer, frokost på rommet og sen utsjekk. Eller noe sånt...

Anonymous poster hash: 31018...e82

Skrevet

Jeg har fått svar på mailen. Tidlig innsjekking og sen utsjekking. Musserende vin. Rommet er pyntet. Det er blomster og frukt på rommet. Og vi får frokost på rommet. Vet ikke helt om jeg synes det er verdt prisen, men samboeren var ikke i tvil, det vil vi ha.

Bryllupsdagen er det så mye som skal skje, med frisør og sminke (de har satt av flere timer), så jeg får ikke så mye glede av de ekstra timene på hotellrommet. Det er annerledes med brudgommen, han skal ta seg en dusj og hive på seg dressen, og har mer enn nok tid til å slappe av på hotellrommet. Og det er jo "vårt" bryllup, ikke bare mitt, som noen later til å tro. (Tenker ikke på dere her inne, men andre som blir overrasket når jeg sier brudgommen ønsker sånn og sånn eller det og det.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...