AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Voldelig eks. Har vært slutt i to år. Ønsker meg lykke til sist jeg snakket med han. Vet jeg har ny kjæreste og hvem han er. Ingen kontakt. Har ikke oppsøkt meg. Vet hvor jeg jobber og bor. Har ikke sett eller hørt noe fra han på to år. MEN er redd for at han klikker en dag og oppsøker meg helt plutselig! Hva skal jeg gjøre?? Jeg holder på å bli gal av disse tankene. Jeg er kvalm av de. Anonymous poster hash: 1d431...d2d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Føler at det er altfor godt til å være sant at han bare lot meg gå helt sånn uten å kjempe for å få meg tilbake og i det hele tatt kontakte meg. Jeg føler det er noe som ikke stemmer. Er jeg paranoid? TsAnonymous poster hash: e5d58...d87
ekkoet Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Var det ikke en identisk tråd til dette bare for 1-2 uker siden? Om du ikke skrev den selv, søk den opp og se rådene der.
Gjest Blomsterert Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Tror du har lagd et par tråder om dette før? Hvis du er så redd at du blir syk,må du forsøke å snakke med en psykolog. Det er lite sannsynlig at han vil dukke opp og plage deg etter stillhet i to år.
The Kitten Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Voldelig eks. Har vært slutt i to år. Ønsker meg lykke til sist jeg snakket med han. Vet jeg har ny kjæreste og hvem han er. Ingen kontakt. Har ikke oppsøkt meg. Vet hvor jeg jobber og bor. Har ikke sett eller hørt noe fra han på to år. MEN er redd for at han klikker en dag og oppsøker meg helt plutselig! Hva skal jeg gjøre?? Jeg holder på å bli gal av disse tankene. Jeg er kvalm av de.Anonymous poster hash: 1d431...d2d Hvis han ikke har oppsøkt deg eller tatt kontakt på så lang tid, så vet du nok at sjansen for at det skal skje er forsvinnende liten. Anbefaler psykolog. For det vi vet rasjonelt sett er ikke alltid det samme som det vi føler, og ofte lytter vi mer til følelsene våre enn rasjonaliteten.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Tusen takk for et flott svar. Ja du har nok rett i det at vi lytter ofte mer til følelsene enn til det rasjonelle, det kan kjenner jeg meg igjen i. Var deilig å sette ord på følelsene. Jeg skjønner at jo lengre tid det går jo mindre sjanse det er for at han finner på noe. Men tankene er jo der og jeg håper jeg blir kvitt dette en gang i fremtiden. Jeg har gått til psykolog før angående dette, det hjalp der og da men så snart jeg sluttet behandlingen kom angsten snikende igjen. Er oppgitt og veldg lei meg TsAnonymous poster hash: e5d58...d87
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Voldelig eks. Har vært slutt i to år. Ønsker meg lykke til sist jeg snakket med han. Vet jeg har ny kjæreste og hvem han er. Ingen kontakt. Har ikke oppsøkt meg. Vet hvor jeg jobber og bor. Har ikke sett eller hørt noe fra han på to år. MEN er redd for at han klikker en dag og oppsøker meg helt plutselig! Hva skal jeg gjøre?? Jeg holder på å bli gal av disse tankene. Jeg er kvalm av de. Anonymous poster hash: 1d431...d2d Med tanke på alle de andre trådene du har laget om dette....JA du er paranoid. JA du bør oppsøke psykolog for å få hjelp for det. Anonymous poster hash: f5613...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå