Veoh Skrevet 6. juni 2014 #1 Del Skrevet 6. juni 2014 Noen som har erfaringer med denne skjønne rasen? Jeg og samboeren har bestemt oss for hund (ikke helt ennå, neste vår kanskje). Jeg har falt pladask for denne rasen, men lest litt at debn kan være sta og vanskelig å dressere.. Har en hund hjemme hos min mor, en Eurasier, er jo kjent for å være sta denne rasen også. Så har en litt erfaring med staheten Har ogaå noen spørsmål om Shiba. Noen som vet om de bjeffer mye? Røyting og litt slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 6. juni 2014 #2 Del Skrevet 6. juni 2014 Shiba bjeffer ikke,de uler. kjempe søte og bestemte hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. juni 2014 #3 Del Skrevet 6. juni 2014 Such Doge Very amaze Wow 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. juni 2014 #4 Del Skrevet 6. juni 2014 Men ja. De er en av de vanskeligste hundene å trene. Jeg anbefaler at du ser på "Dogs 101: Shiba Inu". Mye nyttig info der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Del Skrevet 6. juni 2014 Hvis det er din første hund, så anbefaler jeg den IKKE. Andre Japanske raser kan kanskje passe? Som japansk spisshund? Nydelig liten hvit hund med masse personlighet, flott familiehund, til agility og lydighet og enkle å dressere Anonymous poster hash: 3f725...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Del Skrevet 6. juni 2014 Shiba Inu er "flink" til å stikke av. Denne rasen fortjener vante hundefolk og ikke nybegynnere. Anonymous poster hash: b4d71...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veoh Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 7. juni 2014 Er ikke første hund, har som sagt en Eurasier, men den bor hos min mor. All treningen som er gjort på den er jeg som har gjort. Vi er helst på jakt etter en rase som ikke er så stor, bjeffer lite og ikke altfor mye pels. Ser på denne rasen som passer godt innenfor disse tingene og har sett på ''Dogs 101; Shiba Inu''. Men ville gjerne vite folk sine erfaringer med disse en et program liksom (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. juni 2014 #8 Del Skrevet 8. juni 2014 Vel. Som vi prøver å si til deg så er de veldig vanskelige hunder og at du har hatt 1 hund vil ikke si at du er hundevandt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 8. juni 2014 #9 Del Skrevet 8. juni 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moffedille Skrevet 8. juni 2014 #10 Del Skrevet 8. juni 2014 http://hundesonen.no/forum/topic/49482-shiba/?fromsearch=1 http://hundesonen.no/forum/topic/70604-shibabasenji-etc-til-barnefamilie/?fromsearch=1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #11 Del Skrevet 8. juni 2014 TS: Hva skal dere bruke hunden til? Vi har en breton. Den er liten, bjeffer ikke i det hele tatt og røyter lite. Det er dog en jakthund og fortjener å bli brukt til jakt samt ha eiere med aktiv livsstil. Anonymous poster hash: 0bcb2...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå