Gå til innhold

Kjærlighetlivet mitt er tragisk.. Klem noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et forhold i mange år, til en manipulerende og utro mann. Jeg klarte til slutt å gå. Så møtte jeg en ny mann. Han var kjempeinteressert i begynnelsen. Snakket om at han var forelsket og ville starte et nytt liv med meg. Så ble han kald. Kunne aldri treffes. Jeg håpet hele tiden at han fortsatt var interessert, men jeg forsto jo at det handlet bare om sex, og at han hadde lovet gull og grønne skoger som han ikke kunne holde.

Kuttet ut denne mannen i en periode siden han var så lite interessert, da møtte jeg en annen, og han virka super i begynnelsen. Men han er utrolig umoden og vi er generelt altfor forskjellige. Selv om han var superforelska i meg så var det ingen interesse der for min del lenger..

Jeg har vel fortsatt hele tiden hatt denne første mannen i bakhodet, selv om det har gått lang tid nå. Mens jeg datet en annen så lovet han meg igjen gull og grønne skoger. Han ville ha meg, var klar for et forhold osv. Vi hadde så sex igjen en gang, dum som jeg er, og nå er han iskald igjen. Jeg sov over hos han den natten, og dagen etter var det ikke engang en klem å få. Jeg inviterte han til meg etter det, og han kom med en dårlig unnskyldning for at han ikke kunne. Jeg konfronterte han, og han innrømte at han ikke er forelsket. Jeg er så lei meg.. Føler meg lurt. Og brukt. Jeg så jo dette komme, men jeg hadde hele tiden håp, fordi han hele tiden ga meg bittelitt å klamre meg til (for eks lange meldinger om dagen hans, spørsmål om min, han skrev han var glad i meg, men handlingen viste jo noe annet..)

Jeg er ikke 14 altså, jeg er snart 35, selv om man ikke skulle tro det. Føler meg så patetisk.

Anonymous poster hash: fb149...113

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...