Gå til innhold

fikk høre at jeg var feit...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammenlignet med andre slanke jenter. At jeg var ikke tynn nok. Jeg er 160 cm og veier 61 kg... har alltid trodd jeg var kjempefin som jeg var, men nå er selvtillitten på bånn... jeg føler meg feit, ekkel og verdiløs. Det føles nesten som jeg har angst. Er jeg kanskje ikke fin nok allikevel...?

Anonymous poster hash: 7178b...d8b

Videoannonse
Annonse
Gjest Jørild
Skrevet

På tide å skaffe deg selvtillitt som ikke er basert på vekt, men på hvem du er som person!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvem sa at du er feit?

Anonymous poster hash: cef09...519
AnonymBruker
Skrevet

160 og 60 kilo, synes ikke du høres stor ut. Slapp av :)

Anonymous poster hash: 9a351...acf
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Om du føler deg vel og er frisk og sunn hvorfor i alle dager skal du la en skeiv kommentar endre på det?

Og hvem var fjøsnissen som sa at du var feit???

Endret av Runforit
  • Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Ta litt kaldt vann i en bøtte eller i vasken, og så dypper du hodet ditt noen ganger. Da er du våken og klar og kan tenke fornuftig. Tror du fortsatt at du ikke er fin eller god nok så dypper du deg flere ganger. Du trenger en oppvåkner om tviler på deg selv. Du trenger ikke høre på andre som forteller deg at du er feit.

Endret av Coolaid
Skrevet

Du er ikke feit!

Gjest energibånd
Skrevet

Du er normalvektig og skal ikke bry deg om den kommentaren. Og hvilket menneske er det som oppfører seg slik? Du skal hvertfall ikke la en idiot ødelegge selvtilliten din. Få litt tykkere hud og vær stolt av den du er!

AnonymBruker
Skrevet

Noen sa noe lite hyggelig. De fleste gjør det ikke. Glem det og gå videre. Det er da ikke så jævlig farlig, du ser ut som du gjorde før den kommentaren kom, og da var du fornøyd.

Anonymous poster hash: ac01e...580
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 165 cm høy og veier 62 kg. Får høre daglig at jeg er feit, særlig av familie. Får til og med spørsmål fra "fremmede", altså folk jeg ikke kjenner, men som kjenner mine foreldre, om hvorfor jeg har blitt så feit etter at de har sett bilder av meg som 18-åring. Jeg veide bare 48 kg da, og var undervektig og så syk ut. Nå er jeg 24 år, og riktignok litt større enn det jeg var, og ja, de folka får meg til å føle meg feit og vil jeg skal tilbake til "formen" jeg hadde før. Det er helt sykt, men jeg tenker på meg selv og min helse. Skulle gjerne gått ned noen kg og minske fettprosenten, men jeg er normalvektig og ikke FEiT. Du bør ikke la andre styre tankene og følelsene dine. Hvis du er fornøyd med deg selv så er det nok og helt greit!

Anonymous poster hash: 01dc4...c70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

60kg når du er 160 er lubben, men ikke feit.

Anonymous poster hash: db3aa...f83
AnonymBruker
Skrevet

Enig.

Anonymous poster hash: 98d14...90c

Skrevet

Ja, 60 kg fordelt på 160 cm er ikke akkurat tynt. Men du er nok langt fra direkte feit, TS. :)

AnonymBruker
Skrevet

Du har en bmi på 23, som betyr normalvektig :)

Anonymous poster hash: 8aeb1...7ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...